۱۴ اسفند ۱۴۰۰، ۱۴:۱۲
کد خبرنگار: 1005
کد خبر: 84671628
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار فارس: طرح خانواده متعالی باید محقق شود

۱۴ اسفند ۱۴۰۰، ۱۴:۱۲
کد خبر: 84671628
استاندار فارس: طرح خانواده متعالی باید محقق شود

شیراز- ایرنا- استاندار فارس، طرح خانواده متعالی را برگرفته از سند توسعه فرهنگی استان دانست و گفت: این طرح باید برای استحکام خانواده محقق شود چرا که معتقدیم با اجرای اهداف آن می‌توانیم خانواده محکم و متعالی داشته باشیم.

محمد هادی ایمانیه در دیدار با دست اندارکاران موسسه دانش بنیان بهارنکو در شیراز افزود: مدیریت وضعیت ازدواج و طلاق از اهمیت بسیار بالایی برای مدیریت ارشد استان برخوردار است و بر همین اساس افزایش ازدواج و کاهش طلاق در شهرستان ها از ملاک‌های ارزیابی فرمانداران استان در سال ۱۴۰۱ خواهد بود.

استاندار فارس که اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس سخنانش را باتاب داد، افزود: موسسه بهارنکو کار خود را با یک هدف شروع کرده و موفق بوده اما باید هدف خود را ارتقا دهد به این صورت که کاهش طلاق، افزایش ازدواج، افزایش فرزندآوری و استحکام خانواده‌ها را با هم مدنظر داشته باشد.   
وی بیان کرد: نمی‌توان گفت برای رضای خدا موسسه تشکیل دهیم اما به نتیجه کار توجه کافی نشود، باید وضعیت فارس در حوزه ازدواج و طلاق با دیگر استان‌ها مقایسه شود و سپس شرایط تجزیه و تحلیل و آسیب‌شناسی شود.
او افزود: اگر در استان فارس در چهار سال نخست ازدواج آمار طلاق نسبت به دیگر استان ها کمتر است اما در سال پنجم همانند دیگر استان‌ها می‌شود که این موضوع باید تجزیه و تحلیل و نواقص کار برطرف شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha