۱۴ اسفند ۱۴۰۰، ۱۵:۰۷
کد خبرنگار: 2303
کد خبر: 84671738
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تخریبگر خودروهای شهروندان ری دستگیر شد

۱۴ اسفند ۱۴۰۰، ۱۵:۰۷
کد خبر: 84671738
تخریبگر خودروهای شهروندان ری دستگیر شد

تهران - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: فردی که خودروهای شهروندان این شهرستان را تخریب می‌کرد در عملیاتی پلیسی دستگیر شد.

به گزارش روز شنبه ایرنا از پلیس تهران، سرهنگ دوستعلی جلیلیان از دستگیری فردی که خودروهای شهروندان را در شهرستان ری تخریب می‌کرد، خبر داد و گفت: در پی وقوع تخریب چند دستگاه خودرو در محدوده دولت آباد دستگیری عامل اصلی این موضوع در دستور کار پلیس ری قرار گرفت.

وی گفت: با انجام تحقیقات و رصدهای میدانی، عوامل تیم عملیات کلانتری دولت آباد موفق به شناسایی هویت و محل اختفا این فرد در محدوده دولت آباد شد.

جلیلیان با اشاره با بیان اینکه پس از هماهنگی‌های قضایی متهم در یک عملیات پلیسی در مخفیگاهش دستگیر شد، افزود: با تکمیل تحقیقات پلیسی، متهم تحویل مراجع قضایی شد.

دستگیری سارق پیچ و مهره تیرهای برق در ری 

جلیلیان ادامه داد: در پی وقوع چند فقره سرقت پیچ و مهره تیرهای برق و تجهیزات برقی در محله دولت آباد، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار عوامل گشت کلانتری این محله قرار گرفت.

وی افزود: ماموران این کلانتری شب گذشته با پوشش نقاط جرم خیز موفق به شناسایی ۲ سارق شدند و طی یک عملیات پلیسی یکی از سارقان به همراه تعدادی اموال مسروقه دستگیر شدند اما متهم دیگر در تاریکی شب از محل گریخت.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان با اشاره به اینکه دستگیری سارق متواری در دستور کار پلیس قرار دارد گفت: متهم دستگیر شده به جرم ارتکابی اعتراف کرد و پس از دعوت نماینده حقوقی اداره برق شهرستان ری متهم روانه دادسرا شد.

کشف بیش از ۱۰ کیلو حشیش در جنوب پایتخت 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۰ کیلوگرم حشیش در جنوب تهران خبر داد و گفت: در این رابطه یک نفر سوداگر مرگ دستگیر شد.

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند ادامه داد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهم اخیرا مقداری حشیش تهیه کرده و قصد توزیع عمده آن در سطح شهر تهران را دارد؛ نتیجه تحقیقات در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت و دستور بازرسی از مخفیگاه متهم و دستگیری وی اخذ شد.

این مقام انتظامی افزود: با هماهنگی‌های قضایی روز گذشته تیم عملیات پایگاه دهم پلیس مبارزه با مواد مخدر به مخفیگاه متهم اعزام و موفق شدند قاچاقچی را دستگیر کنند؛ در بازرسی از آن مکان، ۱۰ کیلو و ۵۵۰ گرم حشیش و آلات و ادوات بسته‌بندی مواد افیونی نیز کشف کنند.

حسنوند گفت: متهم پس از انتقال به پایگاه دهم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ به جرم خود اعتراف و پس از تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha