دستگیری سارقان لوازم خودرو و دریچه‌های فاضلاب شهرستان ری

شهرری - ایرنا - فرمانده نیروی اتنظامی شهرستان ری اعلام کرد: سارقان دریچه های فاضلاب و لوازم و محتویات خودروهای شهروندان با شگردهای پلیسی دستگیر و به مراجع قضایی تحویل شدند.

به گزارش ایرنا ، سرهنگ دوستعلی جلیلیان روز یکشنبه از دستگیری اعضای باند سه نفره سارقان دریچه‌های فاضلاب این شهرستان، خبر داد و گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت دریچه‌های فاضلاب در محدوده شهرستان ری متهمان پس از دستگیری به ۴۰ فقره سرقت اعتراف کردند.

این مسئول افزود: تیم عملیاتی کلانتری ۱۳۱ شهرری با رصدهای میدانی و تحقیقات تخصصی و با استفاده از تجهیزات خاص پلیسی موفق به شناسایی هویت و محل حضور یکی از سارقان شدند و پس از هماهنگی‌های قضایی طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم در مخفیگاهش دستگیر و به این کلانتری انتقال یافت.

وی اضافه کرد: در تحقیقات به عمل آمده متهم به بزه انتسابی با همکاری ۲ همدستش اعتراف و ماموران موفق شدند در ادامه بررسی‌های پلیسی مخفیگاه همدستان سارق را شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضائی این ۲ سارق را نیز دستگیر کردند.

جلیلیان خاطرنشان کرد: متهمان با جانمایی محل‌های سرقت به ۴۰ فقره سرقت دریچه فاضلاب در محدوده شهرری، دولت آباد و نقاط دیگر اعتراف کردند و پس از پایان تحقیقات و تکمیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

 سارق لوازم و محتویات خودروهای کهریزک دستگیر شد 

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم خودرو در محدوده کهریزک، شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار کلانتری ۱۷۰  این بخش قرار گرفت. 

وی افزود: تیم عملیاتی کلانتری ۱۷۰ کهریزک با رصدهای میدانی و تحقیقات تخصصی و استفاده از تجهیزات خاص پلیسی موفق به شناسایی هویت و محل حضور سارق شدند.

جلیلیان با اشاره به اینکه هماهنگی های قضایی در این خصوص انجام شد، اضافه کرد: تیم عملیاتی کلانتری ۱۷۰ طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر و در بازدید از محل اموالی اعم از سه دستگاه ضبط خودرو ، یک حلقه رینگ و لاستیک، سه جعبه ابزار، ۲ دستگاه سنگ فرز کشف و به همراه متهم به کلانتری منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اعلام اینکه در این رابطه تا کنون چهار مالباخته به کلانتری کهریزک مراجعه و اموال مسروقه خود را در بین اموال مکشوفه شناسایی کردند، اظهار داشت: پس از اخذ شکایت پایان تحقیقات و تشکیل پرونده متهم تحویل مراجع قضایی شدند.

سارق خودروهای وانت پیکان محدوده شهرری دستگیر شد 

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: در پی وقوع ۲ فقره سرقت خودروی وانت پیکان در محدوده شهرری ، تیم عملیاتی کلانتری ۱۷۲ حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) با رصدهای میدانی، تحقیقات تخصصی و استفاده از تجهیزات خاص پلیسی موفق به شناسایی هویت و پاتوق سارق در یک مغازه کلیدسازی در محدوده شهرری شدند.

سرهنگ جلیلیان افزود: پس از هماهنگی های قضایی تیم عملیاتی کلانتری ۱۷۲ طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم را در پاتوقش دستگیر و در بازدید از وی ۲ عدد شاه کلید مخصوص روشن کردن خودروهای وانت پیکان از وی کشف شد.

وی با اشاره به اینکه متهم دارای سوابق متعدد سرقت بود، اظهار داشت: در تحقیقات انجام شده متهم ضمن اقرار به بزه انتسابی به ۲ فقره سرقت خودروی وانت پیکان در محدوده شهرری معترف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری یادآور شد:  متهم پس از اخذ شکایت شاکیان، پایان تحقیقات و تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

شهرستان ری با یک میلیون نفر جمعیت در جنوب تهران واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha