آیت‌الله مکارم: تداوم کشتار زنجیره‌ای شیعیان عواقب وخیمی دارد

قم - ایرنا - آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی در پیامی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی پاکستان، آورده است: متاسفانه برای مهار این قتل عام‌های زنجیره‌ای که در برابر چشم جهانیان رخ می دهد، اقدام جدی صورت نمی‌گیرد و ادامه این روند، عواقب وخیمی در پی خواهد داشت.

به گزارش شنبه شب پایگاه اطلاع‌رسانی این مرجع تقلید، در این پیام آمده است: یک بار دیگر شمار زیادی از نمازگزاران بی‌گناه در انفجار تروریستی مسجد شیعیان پاکستان به خاک و خون کشیده شدند و دل شیعیان و مردم آزاده را داغدار کردند.

این پیام افزوده است: متاسفانه این قتل عام‌های زنجیره‌ای که در برابر چشم جهانیان رخ می دهد، توسط دولت‌ها و نهادهای بین‌المللی محکوم نگردیده و برای مهار این جنایات اقدام جدی صورت نمی‌گیرد که ادامه این روند، مسلما عواقب وخیمی را در پی خواهد داشت.

آیت الله مکارم شیرازی در پایان این پیام آورده است: اینجانب این مصیبت جانگداز را به پیشگاه امام زمان (عج) و عموم مسلمانان، خاصه خانواده‌های قربانیان و بستگان آنان تسلیت می‌گویم و رحمت و مغفرت را برای تمام شهیدان این حادثه تاسف بار و شفای عاجل مجروحان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

درپی حمله یک مهاجم انتحاری و تیراندازی در مسجد جامع "امامیه" شهر پیشاور حین اقامه نماز جمعه دست کم ۵۶ نمازگزار جان خود را از دست دادند و ۱۹۰ نفر در این انفجار انتحاری نیز زخمی شدند .

گروهک تروریستی داعش جمعه شب مسؤولیت این حمله انتحاری به مسجد شیعیان پیشاور در پاکستان را برعهده گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha