۱۵ اسفند ۱۴۰۰، ۲۰:۳۳
کد خبرنگار: 5202
کد خبر: 84673664
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدافع گل‌گهر: در ۲ بازی با استقلال چهار پنالتی به ضرر ما گرفته‌اند/ بگویند به تهران نیاییم

تهران- ایرنا- بازیکن تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: در دو بازی اخیر ما برابر استقلال ۴ پنالتی به ضررمان اعلام شده و اگر قرار است استقلال اینگونه برنده شوند، بگویند ما هم بی‌جهت به تهران نیاییم.

به گزارش ایرنا؛ «مهدی تیکدری» یکشنبه شب پس از شکست تیمش برابر استقلال تهران، افزود: نمی‌دانم شاید گناهی کرده باشیم که خبر نداریم!‌ چرا هر وقت در ورزشگاه آزادی بازی داریم باید این گونه به ضرر ما پنالتی بگیرند. در دو بازی اخیر استقلال و گل‌گهر، چهار پنالتی برای استقلال گرفته‌اند. اگر این طور است راحت بگویند ما نیاییم.

وی ادامه داد: نمی‌دانم چرا این اتفاقات رخ می دهد. آن از جریان کمیته استیناف و حالا هم این مسابقه. متاسفانه کارشناسان از فضای مجازی ترس دارند و برای این که مشکلی ایجاد نشود حمایت می‌کنند. این کمک‌ها ادامه خواهد داشت چراکه نمی خواهند گرفتار فضای مجازی شوند. 

بازیکن گل گهر گفت: در آن صحنه حیدری دنبال کسی می‌گشت که به او بگوید پنالتی بگیر و کمک داور این کار را برای او کرد. ترسی از محرومیت ندارم چون اعتقاد دارم حرف درست را می‌زنم. متاسفانه در این فصل گل‌گهر را خیلی اذیت کردند. اگر همین اتفاقات برای ما بود، داور پنالتی می گرفت؟‌ امروز این صحنه ها پنالتی بود اما در بازی قبل که با دست به ما گل زدند را خطا ندیدند.

تیم‌های فوتبال استقلال و گل گهر در هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هم رفتند که در این بازی شاگردان فرهاد مجیدی ۲ بر یک پیروز میدان شدند. در نیمه دوم این دیدار فرهاد مجیدی و فرزاد مجیدی با کارت قرمز داور از روی سکوها بازی را دنبال کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha