۱۶ اسفند ۱۴۰۰، ۱۲:۲۵
کد خبر: 84674323
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یورش نظامیان صهیونیست به کرانه باختری

۱۶ اسفند ۱۴۰۰، ۱۲:۲۵
کد خبر: 84674323
یورش نظامیان صهیونیست به کرانه باختری

تهران – ایرنا – نظامیان رژیم صهیونیستی در ادامه جنایت های خود صبح امروز (دوشنبه) با هدف دستگیری جوانان فلسطینی به کرانه باختری یورش بردند و ده ها نفر را بازداشت کردند.

به گزارش ایرنا، از تارنمای «عربی ۲۱» نیروهای اشغالگر عملیات یورش به کرانه باختری برای دستگیری جوانان و اسرای آزاد شده فلسطینی را آغاز کردند.

بر پایه گزارش ها، نظامیان صهیونیست در یورش به «رام الله» یکی از اسیران آزاد شده را پس از شکستن در و پنجره و ورود به خانه اش دستگیر کردند.

نظامیان صهیونیست همچنین با یورش به خانه یک دانشجوی دانشگاه «بیرزیت» در محله «البیره» وی را دستگیر کردند.

در «قلقیلیه» هم نیروهای اشغالگر ۱۰ فلسطینی از جمله چهار نوجوان را به همراه والدین آنها بازداشت کردند.

نظامیان صهیونیست در ادامه یورش به محله «السیلات الحارثیه» در «جنین» دو جوان فلسطینی را در اردوگاه «نور شمس» در شرق «طولکرم» بازداشت کردند.

در شهر «الخضر» واقع در جنوب «بیت لحم» و «الخیل» نیز ۶ جوان فلسطینی بازداشت شدند و در «الطور» واقع در قدس اشغالی هم نظامیان صهیونیست پس از یورش به خانه یک مرد میانسال وی را دستگیر کردند.

در واکنش به جنایت صهیونیست ها گروه های مقاومت اسلامی فلسطین در نابلس به سمت مقر نظامیان صهیونیست در «جبل جرزیم» و «بیت فوریک» تیراندازی کردند.

اعتصاب در بیت المقدس

گروه ها و نیروهای مقاومت اسلامی فلسطین امروز (دوشنبه) با محکومیت جنایت صهیونیست ها در به شهادت رساندن دو نوجوان فلسطینی (شهیدان قواسمی و جفال) در بیت المقدس اعلام اعتصاب عمومی کردند.

این گروه ها با انتشار بیانیه‌ای، همه مردم فلسطین را به بسیج عمومی و مقابله مستقیم با اشغالگران در پاسخ به اقدامات جنایتکارانه آنها فراخواندند.

نظامیان اشغالگر روز یکشنبه «جمال قواسمی» را به ضرب گلوله در مقابل دروازه مسجد الاقصی به شهادت رساندند.

در درگیری یکشنبه شب نظامیان صهیونیست با فلسطینی ها در شهر «ابو دیس» نیز یک نوجوان دیگر فلسطینی به نام «یامن نافز جفال» به شهادت رسید.

در هفته های اخیر و به دنبال حملات نظامیان صهیونیست به کرانه باختری، عملیات مقاومتی و درگیری های مبارزان فلسطینی با اشغالگران روند به رشدی به خود گرفته که این وضعیت طبق اعتراف منابع صهیونیست بیش از پیش به وحشت و نگرانی محافل اشغالگر دامن زده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha