بیش‌از۲۳ میلیون تردد در مسیرهای ارتباطی سیستان و بلوچستان ثبت شد

زاهدان- ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: ۲۳ میلیون و ۱۲۷ هزار و ۲۸۰ تردد وسائط نقلیه در ۱۱ ماه سالجاری در مسیرهای ارتباطی شمال این استان ثبت شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۲۲ درصدی را نشان می‌دهد.

ایوب کرد روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: براساس آمار دریافتی از ۳۸ دستگاه تردد شمار پرترددترین مسیرهای حوزه شمال سیستان و بلوچستان به ترتیب مسیرهای مرز میلک -زهک و برعکس، سه راهی دشتک - زاهدان و برعکس و مسیر زهک - زابل است.

وی خاطرنشان کرد: تردد ورودی به حوزه زیر پوشش راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان در این مدت یک میلیون و ۱۵۷ هزار و ۴۶۴ و تردد خروجی یک میلیون و ۸۲ هزار و ۱۲۸ بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان تاکید کرد: به منظور پایش تصویری و مدیریت ترافیک و شناسایی رخدادهای جاده‌ای و افزایش سرعت تصمیم‌گیری و مدیریت رخداد و آگاهی از شرایط جوی در مسیرهای ارتباطی استان تعداد ۱۳ دستگاه دوربین نظارتی، ۲۲ سامانه ثبت تخلف عبور و مرور و یک سامانه توزین در حال حرکت در راه‌های ارتباطی حوزه شمال استان فعال است.

وی با تاکید بر پرهیز از سفرهای غیرضروری خاطرنشان کرد: سامانه ۱۴۱ به عنوان ابزارهای ارتباطی برای اطلاع‌یابی از آخرین وضعیت ترافیکی مسیرهای ارتباطی، شرایط آب و هوایی، انسداد و رخدادهای جاده‌ای ، بصورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به شهروندان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha