۱۷ اسفند ۱۴۰۰، ۱۷:۰۷
کد خبرنگار: 3145
کد خبر: 84676156
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اجرای سند ۲۰۳۰ تربیت سرباز برای جبهه دشمن است

ساوه - ایرنا - امام جمعه زرندیه گفت: اجرای سند ۲۰۳۰ مصداق تربیت سرباز برای جبهه دشمن است.

حجت الاسلام «حسین ابراهیمی» روز سه‌شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرندیه گفت: راهکارهای تقویت کارکرد و تاثیرگذاری نهادهای دینی در جامعه و بررسی نقاط ضعف و قوت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد باید در دستور کار قرار گیرد.

وی گفت: ناکارآمدی بعضی از مسئولان به ویژه در دولت گذشته موجب تضعیف باورهای مردم از جمله باورهای دینی شده است و امروز همه وظیفه دارند در راستای بهبود این شرایط تلاش کنند.

امام جمعه زرندیه ضمن تاکید بر اجرای سند ۲۰۳۰ در آموزش و پرورش افزود: در دولت گذشته با وجود مخالفت مقام معظم رهبری یکی از مهمترین نقاط ضعف آن دولت و به نوعی تربیت سرباز برای جبهه دشمن بود.

حجت‌الاسلام ابراهیمی افزود: خوشبختانه هماهنگی و هم افزایی در بین نهادهای دینی و انقلابی در شهرستان‌های کوچک بهتر صورت می‌گیرد و باید در جهت تقویت این تعامل و همدلی کوشید.

فرماندار زرندیه در این جلسه گفت: برای تقویت کارکرد و تاثیرگذاری نهادهای جامعه ابتدا باید نیاز سنجی شود.

«سیامک سلیمانی» ادامه داد: بررسی وضعیت موجود، شناسایی اولویت‌ها، شناسایی فرصت‌ها و تهدیدها، هدف‌گذاری و افزایش همکاری و هم افزایی از جمله راهکارهای تقویت این مقوله مهم در جامعه است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه هم در این جلسه ضمن تبریک سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و اعیاد شعبانیه گفت: ۲۵ کانون فرهنگی هنری مسجد در شهرستان زرندیه فعال هستند که توسط دبیرخانه رسیدگی به کانون‌های فرهنگی هنری استان مرکزی مدیریت شده و توسط ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی به فعالیت آنها نظارت می‌گردد.  

«احمد جوانمرد» با اشاره به لزوم هماهنگی ارکان مساجد به ضرورت عضویت مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج در جمع هیات امناء مساجد تاکید نمود.

اجرای سند ۲۰۳۰ تربیت سرباز برای جبهه دشمن است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha