شهرداری ارومیه به تیم‌داری در رشته والیبال ادامه می‌دهد

ارومیه - ایرنا - اعضای شورای شهر ارومیه در جلسه‌ای با انحلال تیم والیبال ارومیه مخالفت و بر اصلاح نحوه کنونی تیم‌داری شهرداری در این رشته ورزشی تاکید کردند.

به گزارش ایرنا، جلسه فوق العاده صحن شورای اسلامی شهر ارومیه روز چهارشنبه به ریاست حجت الاسلام محمد خلیل پور و با حضور ۹ نفر از اعضای شورا و شهردار ارومیه با موضوع بررسی باشگاه‌داری و تیم‌داری در رشته والیبال برگزار شد.

اخبار انحلال کذب است و اعضا مخالف شکل تیم‌داری هستند

نایب رئیس شورای شهر ارومیه افزود: اخبار منتشره در فضای مجازی در خصوص رای اعضای شورا به انحلال تیم شهرداری ارومیه را رد می‌کنم و نظرات امروز درخصوص نوع باشگاه و تیم‌داری بود.

مرتضی منافی گفت: اعضای شورا و شهردار امروز نظرات موافق و مخالف را اعلام و با توجه به اینکه اساسنامه باشگاه در هیات تطبیق تصویب شده باید در وزارت کشور نیز تصویب شود.

وی اضافه کرد: همه اعضای شورا به دنبال بهتر شدن والیبال هستیم و نمی‌خواهیم والیبال از ارومیه حذف شود حتی اعضا موافق تیم‌داری در لیگ دسته یک و همچنین استعدادیابی هستند.

منافی افزود: بعد از تعطیلات نوروز در خصوص شرایط تیم برای حضور در لیگ برتر تصمیم گیری خواهیم گرفت و این نکته را نباید فراموش کنیم که هواداران والیبال را می‌خواهند و قهرمانی در وهله دوم است.

درخواست شورا دریافت تاییدیه اساسنامه ساختار باشگاه از وزارت کشور توسط شهردار است

دبیر اول شورای شهر ارومیه نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هیچ تصمیمی برای انحلال باشگاه گرفته نشده و نظر اعضا تنها درخصوص روند تیم‌داری بوده و با توجه به اینکه ساختار باشگاه به تایید وزارت کشور نرسیده از شهردار ارومیه در خواست کردیم از وزارت کشور تاییدیه اساسنامه ساختار باشگاه را دریافت کند تا شکل باشگاه‌داری قانونی شود.

احد یوسفی گفت: در صورت موافقت نشدن با اساسنامه ساختار باشگاه، با توجه به اینکه رشته والیبال به عنوان رشته حرفه‌ای در وزارت ورزش و جوانان محسوب نمی‌شود، شهرداری ارومیه در قالب معاونت ورزشی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری به تیم‌داری ادامه خواهد داد هرچند تلاش اعضای شورا و شهردار باشگاه‌داری حرفه‌ای ولی در چارچوب قانونی است.

وی ادامه داد: در قانون شهرداری‌ها امکان باشگاه‌داری حرفه‌ای ندارند و امروز نیز این ماموریت به شهردار ارومیه داده شد تا قبل از تعطیلات عید نوروز تاییدیه را از وزارت کشور دریافت کند تا دیگر مشکلی در آینده نداشته باشیم.

باشگاه شهرداری ارومیه در یازده فصل حضور در لیگ برتر موفق به کسب دو عنوان نایب قهرمانی و چهار عنوان سومی شد و در فصل جاری با شکست مقابل پیکان در مرحله پلی‌آف بطور مشترک به مقام پنجمی دست یافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha