لئو و رعد پدافند صعود کردند

شهرکرد - ایرنا - دبیر هیات بسکتبال چهارمحال و بختیاری گفت: رقابت‌های دور برگشت مرحله دوم مقدماتی لیگ دسته یک باشگاه‌های بسکتبال کشور در گروه دی جنوب، عصر چهارشنبه در شهرکرد به پایان رسید و تیم‌های لئو شاهین‌شهر و رعد پدافند خوزستان به عنوان ۲ تیم برتر گروه راهی دور بعدی رقابت‌ها شدند.

ناصر مهدیان عصر چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا با اشاره به اینکه رقابت‌های دور برگشت مرحله دوم مقدماتی لیگ دسته یک باشگاه‌های بسکتبال کشور در گروه دی جنوب از روز سیزدهم اسفند با حضور پنج تیم به میزبانی شهرکرد آغاز شد، گفت: تیم‌های شرکت‌کننده در این دور از مسابقات در ۱۰ دیدار به مصاف یکدیگر رفتند تا تکلیف ۲ تیم صعودکننده به دور بعدی را مشخص کنند.

وی تصریح کرد: در پایان ۶ روز رقابت‌ میان تیم‌های گروه دی جنوب، تیم لئو شاهین‌شهر توانست در مجموع دیدارهای رفت‌ و برگشت به بالاترین امتیاز دست یابد و صدرنشین گروه شود.

دبیر هیات بسکتبال چهارمحال و بختیاری از تیم رعد پدافند خوزستان به عنوان تیم دوم گروه نام برد و یادآور شد: دو تیم برتر گروه جواز حضور در دور بعدی رقابت‌های لیگ دسته یک را به دست آورند.

مهدیان درباره نتایج تیم فرخ دانه کیمیا یکی از ۲ نماینده بسکتبال چهارمحال و بختیاری در لیگ دسته یک آقایان نیز گفت: این تیم با کسب دو پیروزی و پذیرش دو شکست در جایگاه سوم جدول رده‌بندی گروه دی جنوب ایستاد و از صعود به مراحل بعدی لیگ بازماند.

وی یادآور شد: در این مسابقات تیم‌های خانه بسکتبال بهبهان و شهدا بندر ماهشهر هم در انتهای جدول رده‌بندی قرار گرفتند.

مهدیان با اشاره به صعود ۱۶ تیم از مجموع هشت گروه تعیین شده در لیگ دسته یک باشگاه‌های بسکتبال کشور افزود: گروه‌بندی و برنامه دیدارهای بعدی این تیم‌ها به زودی از طریق فدراسیون اطلاع‌رسانی خواهد شد.

خانه بسکتبال چهارمحال و بختیاری هم از صعود بازماند

دبیر هیات بسکتبال چهارمحال و بختیاری به حضور تیم خانه بسکتبال به عنوان دیگر نماینده استان در رقابت‌های لیگ دسته یک اشاره کرد و گفت: این تیم بازی‌های خود را در دور برگشت مرحله دوم مقدمانی از دهم اسفند در گروه ب جنوب در امیدیه خوزستان دنبال کرد.

مهدیان از تیم‌های خانه بسکتبال جهرم، نزاجا فارس، خانه بسکتبال گچساران و نفت امیدیه به عنوان تیم‌های هم‌گروه خانه بسکتبال چهارمحال و بختیاری در این مرحله از مسابقات نام برد و افزود: نماینده استان در مجموع دیدارهای خود نتوانست به نتیجه مطلوبی دست یابد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری به ‌عنوان یکی از قطب‌های بسکتبال کشور شناخته می‌شود که در ۴۰ سال اخیر در تمامی دوره‌های مختلف یک بازیکن در تیم ملی داشته است، هم‌اکنون نیز بهنام یخچالی و محمد جمشیدی به‌عنوان ورزشکاران این استان، پای ثابت تیم ملی بسکتبال ایران را تشکیل می‌دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha