پنج نمایش هنرمندان هرمزگانی در رودان به روی صحنه رفت

بندرعباس- ایرنا- در نخستین روز از اجرای نمایش های جشنواره تئاتر استانی مونولوگ سیاژن هرمزگان، پنج اثر از هنرمندان این استان در استقبال پرشور علاقه مندان به تئاتر در پلاتو و سالن مجتمع فرهنگی و هنری شیخ طوسی رودان به روی صحنه رفت.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، در این روز  نمایش «زمینی ها» میلاد آل عبایی از بستک، نمایش «خاله سوسکه» فاطمه محادی زاده از بندرعباس، نمایش «سنگسر» عبدالله ذاکری از میناب، نمایش «شستشوی مغزی» راضیه علیزاده از بندرعباس و «سُرب داغ» ابوالقاسم احدیان از میناب به روی صحنه رفت.

در پایان اجراهای نخستین روز از جشنواره تئاتر استانی مونولوگ سیاژن، نشست نقد و بررسی آثار اجرا شده با حضور «مصیب داوری» کارشناس ارشد کارگردانی نمایش، نویسنده و کارگردان، «علی رحیمی» نویسنده و کارگردان تئاتر در استان هرمزگان، هنرمندان و اهالی تئاتر، ساعت ۲۱ چهارشنبه در سالن مجتمع فرهنگی و هنری شیخ طوسی رودان برگزار شد.

نخستین جشنواره تئاتر استانی مونولوگ سیاژن هرمزگان از ۱۷ تا ۲۱ اسفند ماه به میزبانی شهرستان رودان در حال برگزاری است.

در این رویداد هنری ۲۰ اثر از هنرمندان هرمزگانی از  ۱۸ تا ۲۰ اسفند ماه در پلاتو و سالن مجتمع فرهنگی و هنری شیخ طوسی رودان به روی صحنه می رود.

« سعید موحدی»، «لیلی رشیدی» و «محمد عاقبتی» داوری آثار نخستین جشنواره تئاتر مونولوگ سیاژن استان هرمزگان را بر عهده دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha