۲۱ اسفند ۱۴۰۰، ۷:۵۳
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 84678283
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تعداد جایگاه‌های سی ان جی در کردستان به ۵۴ مورد رسید

سنندج- ایرنا- سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان گفت: با راه اندازی ۲ جایگاه سی ان جی دیگر در استان، تعداد این جایگاه‌ها در کردستان به ۵۴ مورد افزایش یافت.

محسن معانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بتازگی و در راستای ارائه خدمات بهتر به مردم، یک جایگاه سی ان جی در دیواندره و یک جایگاه نیز در سقز راه‌اندازی شد.

وی افزود: با توجه به اعلام ستاد کرونا مبنی بر برگزاری مراسم ‌نوروزی و مسافرت هم میهنان، پیش بینی می شود شاهد افزایش میزان ورود گردشگران به استان ‌باشیم و همه جایگاه های سی اجی استان، آماده ارائه خدمات به مسافران هستند.

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان یادآور شد: گروهای گشت و ‌بازرسی این منطقه از ۱۴ اسفند با حضور در جایگاه‌های عرضه سی ان جی، بر آماده‌سازی جایگاه‌ها ‌به لحاظ فنی، عملیاتی و رعایت الزامات ‌ایمنی برای تعطیلات نوروزی نظارت خود را آغاز کرده‌اند.

معانی به فعال بودن ‌۳۴۴‌ نازل در جایگاه‌های سی ان جی استان اشاره کرد وگفت: ‌کالیبراسیون تلمبه همه ۵۴ باب جایگاه استان انجام و گواهینامه سلامت از اداره استاندارد ‌دریافت شده است.

وی بر توجه جدی مالکان و شرکت های بهره بردار به در مداربودن همه نازل های ‌جایگاه، آمادگی شرکت‌های تعمیرات و پشتیبانی جایگاه ها، آراستگی و نظافت جایگاه ها، رعایت نکات ‌ایمنی، فعال بودن همه دوربین‌های جایگاه و نظافت سرویس‌های بهداشتی تاکید کرد.

در حال حاضر ۸۲ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی در کردستان به مردم خدمات می دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha