حل مشکلات بخش کشاورزی به تلاش محققان و سرمایه‌گذاری بیشتر احتیاج دارد

گرگان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی گفت: حل مشکلات بخش کشاورزی به اندیشه و تلاش بیشتر محققان، اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها، دانشمندان این بخش و سرمایه‌گذاری مضاعف برای جبران کاستی‌ها احتیاج دارد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدحسن ربانی روز پنجشنبه در همایش ملی فرهنگ و مدیریت جهادی- امنیت غذایی در گرگان اظهار داشت: اگر می خواهیم در بخش کشاورزی بیش از پیش قدرتمند شویم باید به این موضوعات مهم و به خصوص سرمایه گذاری توجه کنیم.

وی بیان کرد: رشد کشاورزی و افزایش تولیدات این بخش با اتکا به دانش بومی خواسته مهم رهبر معظم انقلاب است که تحقق آن با تلاش مضاعف محققان، بهره برداران و همچنین استفاده از دانش روز و بهره گیری از تجهیزات مدرن امکان پذیر است.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی خطاب به محققان گفت: شما مجاهدان این عرصه هستید و باید با تلاش بیشتر از طریق ارائه راهبرد دقیق و کاربردی به رشد بیشتر تولیدات کشاورزی کمک کنید.

حجت الاسلام ربانی به جایگاه ایران در منطقه اشاره کرد و افزود: کشور ما بی تردید قدرت برتر منطقه است که استمرار این اقتدار به تقویت امنیت ملی در عرصه های مختلف و امنیت غذایی احتیاج دارد.

همایش ملی ۲ روزه فرهنگ و مدیریت جهادی- امنیت غذایی در گرگان از روز گذشته با حضور جمعی از مسوولان وزارت جهادکشاورزی و محققان در گرگان آغاز شد.

امروز و در مراسم پایانی این همایش با حضور نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی و جمعی از مسوولان گلستان از مولفان ۱۶ مقاله برتر این همایش تجلیل می شود. 

محققان کشاورزی ۲۰ استان ۱۴۰ مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال کرده بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha