۱۹ اسفند ۱۴۰۰، ۲۰:۳۱
کد خبرنگار: 2660
کد خبر: 84679083
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شورای هماهنگی دستگاه‌های فرهنگی راه اندازی می‌شود

اهواز- ایرنا - مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: برای جلوگیری ازموازی کاری و جزیره‌ای عمل کردن ، سامان بخشیدن به طرح های موثر فرهنگی، تشکیل شورای استانی هماهنگی دستگاه‌های فرهنگی در خوزستان راه‌اندازی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام رضا کلاه کج روز پنجشنبه در آیین معارفه خود به عنوان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان که در تالار کتابخانه مرکزی مهتاب اهواز برگزار شد افزود: برای سامان بخشی به طرح‌ها و فعالیت فرهنگی و هنری از ظرفیت های مساجد، کانون های فرهنگی، بسیج، بنیاد شهید و امور ایثارگران، تبلیغات اسلامی، اوقاف وامور خیریه وسازمان های مردم نهاد در خوزستان استفاده می‌شود.
وی احیای ظرفیت های نهفته هنرمندان، فرهنگ دوستان و اهالی رسانه، افزایش کارهای مشارکتی، تقویت و تربیت نیروهای انقلابی، توانمندسازی نیروهای فرهنگی استان، توجه به فرهنگ عمومی و تقویت فرهنگ ایثارو شهادت را از برنامه های اولویت دار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد.
مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از راه اندازی بانک ایده ها و نظام پیشنهادات به منظور بهره‌گیری از ظرفیت های عظیم مردمی به خصوص جوانان در سال آینده در استان خبر داد و افزود:با راه‌اندازی این بانک، طرح‌های فرهنگی و هنری مبتکرانه و خلاقانه عملیاتی می شوند و مسیر مشارکت همه مردم در امور فرهنگی و هموار خواهد شد.
کلاه کج تقویت ارتباط مدیران دستگاه‌های اجرایی با اصحاب رسانه را از اتفاقات پیش رو در خوزستان عنوان کرد و افزود:ظرفیت رسانه های استان شناسایی و در جهت توسعه فرهنگی و اطلاع رسانی به کار گرفته می‌شود.
وی توجه به نشاط مردم از طریق خلق آثار هنری و فرهنگی، رعایت حقوق شهروندی، تشکیل تیم حرفه ای در بخش سرمایه گذاری فرهنگی و هنری، اصلاح معیشت اهالی فرهنگ و هنر  برون سپاری و استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی را از برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در دوره جدید مدیریتی عنوان کرد و افزود:در دولت انقلابی و مردمی سیزدهم، نگاه ویژه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و جهاد تبیین که مورد تاکید مقام معظم رهبری  است خواهیم داشت.
به گزارش ایرنا با حضور معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار خوزستان و اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه، حجت الاسلام رضا کلاه کج به عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان معرفی و از خدمات پنج ساله محمد جوروند در این مسئولیت قدردانی شد.
کلاه کج متولد ۱۳۵۴ و دانش آموخته دکترای معارف اسلامی گرایش مبانی حقوق است؛ از جمله سوابق اجرایی وی می توان به رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهواز، رئیس اداره کتابخانه های عمومی اهواز، رئیس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان خوزستان، دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان و مشاور استاندار خوزستان و مدیرکل سازمان ملی جوانان خوزستان اشاره کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha