۲۹ مرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۰۳
کد خبرنگار: 2218
کد خبر: 85204668
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون وزیر ارشاد: جابجایی‌های مدیریتی اتفاقی برای بهبود اوضاع است

  اهواز - ایرنا - جانشین وزیر و معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جابجایی مدیریتی را اتفاقی برای بهبود اوضاع دانست و گفت: همیشه جابجایی‌ها نشانگر ضعف، اشتباه و امثال آن نیست؛ بارها میان خوب و خوب‌تر جابجایی‌هایی صورت گرفته که بنا بر مصالح بوده‌اند.

به گزارش ایرنا سید محمد هاشمی در آیین تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در تالار مهتاب اهواز از اقداماتی که در طول مدت مدیریت مدیرکل پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به ثمر رسیده قدردانی کرد و افزود: حجت الاسلام رضا کلاه کج مدیرکل پیشین ارشاد خوزستان در مواقعی ‌مظلوم واقع شدند که من در حد تکلیف سعی بر رفع مظلومیت داشتم.

وی مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان را رشد یافته در حوزه فرهنگ ‌و رسانه استان خوزستان عنوان کرد و ادامه داد: وی مدتی نیز معاونت مطبوعاتی این اداره کل را برعهده داشته است.

معاون وزیر ارشاد به وظایف ۱۲ بندی قید شده در حکم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره کرد و گفت: آنچه وزارت ارشاد از مدیرکل جدید انتظار دارد در همین ۱۲ بند خلاصه شده اما وظیفه‌ای که ما بر آن تاکید بیشتری داریم ایفای نقش نقطه اتصال و اتفاق در حوزه فرهنگ و هنر خوزستان است.

وفاق در عرصه فرهنگ و هنر خوزستان بیشتر شود

هاشمی خطاب به مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: با توجه به این که همدلی و همسویی در نهادهای استان بیشتر شده است و همه همجنس، هم راستا و هم گفتمان هستند انتظار می‌رود تا وفاق و همدلی بیشتر از قبل شود.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم حجت‌الاسلام سید محسن شفیعی به پیام تسلیت مقام معظم رهبری درباره این عالم وارسته و خطاب کردن ایشان به عنوان امید آینده اشاره کرد و توضیح داد: انشالله خداوند خلاء نبود ایشان را برای ما جبران‌کند.

مجید منادی، مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان نیز خدمت‌رسانی به اهالی فرهنگ و هنر را از اولویت‌های کاری خود اعلام و بر توجه جدی به ظرفیت‌ها و مجموعه‌های فرهنگی هنری استان تاکید کرد.

در پایان این آیین مجید منادی به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان معرفی و از حجت‌الاسلام رضا کلاه‌کج مدیرکل پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان قدردانی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha