عملیات اجرایی طرح‌های پیشنهادی سفر رییس‌جمهوری در سرعین تسریع می‌شود

اردبیل - ایرنا - سرپرست فرمانداری سرعین از تسریع در اجرای طرح‌های پیشنهادی مربوط به سفر مهرماه امسال رییس جمهوری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روز جمعه ایرنا ، باقر باقرزاده در جلسه بررسی طرح‌های پیشنهادی سفر ریاست‌جمهوری در سال ۱۴۰۰ اظهار کرد: موارد مرتبط به طرح‌های پیشنهادی شهرستان از جمله ۲۵۰ میلیارد ریال نوسازی و تجهیز تاسیسات اقامتی و ۱۰۰ میلیارد ریال برای رفع مشکلات و رفع موانع سرمایه‌گذاری هزینه خواهد شد. 

وی افزود: همچنین ۱۵۰ میلیارد ریال صرف احداث سرویس‌های بهداشتی در این شهرستان گردشگری و توریستی خواهد شد.

باقرزاده ادامه داد: نحوه احداث یک باب مدرسه و بازگشایی راه‌های عشایری به مبلغ ۲ میلیارد ریال ، تامین یک دستگاه خودرو آبرسان برای مناطق ییلاقی و نیز ۸۰ میلیارد ریال برای کمک به اشتغال‌زایی در شهرستان سرعین تعیین تکلیف می‌شود.

سرپرست فرمانداری سرعین توجه به ظرفیتهای گردشگری را از اهداف کلان برنامه راهبردی دولت عنوان کرد و افزود: استاندار اردبیل نگاه ویژه ای به صنعت پاک گردشگری و توسعه همه جانبه سرعین دارد و سفر چندین باره وی هم برای رفع موانع ،تسهیل در امور سرمایه گذاری و صنعت گردشگری و همچنین در راستای شناساندن ظرفیت‌های گردشگری سرعین برای سرمایه‌گذاری بوده که نویدبخش توسعه هوشمندانه و هدفمند زیر ساخت‌های گردشگری در سرعین می‌باشد.

باقرزاده از نهایی شدن اجرای مجتمع ورزشی، خدماتی و آموزشی در سرعین با حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی خبر داد و گفت: با پشتیبانی مسئولان استانی پروژه آب معدنی حیران به زودی فعالیت خود را در سرعین آغاز می‌کند.

به گفته سرپرست فرمانداری سرعین، در کمیسیون ماده ۱۱ موافقت لازم با اجرای این پروژه انجام شده تا شاهد تولید محصولات متنوع آب معدنی و نوشیدنی ها را با برند حیران در سرعین باشیم.

سرعین واقع در ۲۵ کیلومتری غرب اردبیل در دامنه کوه ۴۸۱۱ متری سبلان با داشتن ده‌ها استخر و چشمه آب معدنی سرد و گرم ، حمام‌های طبیعی، مناظر و چشم‌اندازهای زیبا ، آب و هوای دلپذیر ، باغ‌های مصفا ، هتل‌ها و مراکز تفریحی و اقامتی مجهز ، پیست اسکی آلوارس و سایر جاذبه‌ها به عنوان یک مجموعه سیاحتی نه تنها در استان اردبیل بلکه در ایران و حتی بعضی کشورهای جهان مطرح است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha