۲۰ اسفند ۱۴۰۰، ۱۴:۵۳
کد خبرنگار: 2205
کد خبر: 84679647
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فضای مجازی نیازمند جهت‌دهی و ساماندهی است

بیرجند - ایرنا - سرپرست دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی گفت: فضای مجازی نیازمند جهت‌دهی و ساماندهی است و باید به سلامت، کارآمدی و ایمن‌سازی این محیط توجه شود.

ذبیح‌الله اوحدی امروز در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه بیرجند افزود: آنچه امروز در فضای مجازی برای ما باید اهمیت داشته باشد، تولید آثار فاخر با توجه به فرهنگ ناب ایرانی اسلامی است چرا که در بسیاری از اوقات بدون شناخت محتوا تنها به دنبال توزیع آن هستیم.

وی گفت: دشمنان به‌واسطه فضای مجازی بزرگ‌نمایی می‌کنند که باید هوشیار باشیم و اطلاعاتی که در فضای مجازی رد و بدل می‌کنیم از روی هوشیاری و بصیرت باشد.

سرپرست دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی طلاق عاطفی به‌ویژه بین والدین و فرزندان را نگران‌کننده دانست و اظهار داشت: در راستای اهداف دشمن فیلم‌های مستهجن و مشمئزکننده در فضای مجازی به دست فرزندان ما می‌رسد که باید والدین نسبت به این موضوع هوشیار و مراقبت لازم را داشته باشند.

وی افزود: دشمنان در فضای مجازی ذهن فرزندانمان را به رگبار گرفته و با برنامه‌ریزی مداوم خود کوتاه هم نمی‌آید لذا برنامه ما این است که معنویت آگاهانه را در خانواده‌های خود ارتقا دهیم و باید والدین بیش از گذشته برای فرزندان خود وقت بگذارند تا با آنان دچار طلاق عاطفی نشوند.

اوحدی گفت: اکثر مسوولان کشور در راستای حل مشکلات مردم تلاش می‌کنند و رییس جمهور به صورت شبانه‌روزی با سفرهای استانی و خارجی برای حل مشکلات در حال تلاش بوده و در وسط میدان خدمت به مردم قرار گرفته است.

وی بیان کرد: رییس جمهور زمانی که ناامیدی در جامعه حاکم شده، در خط مقدم قرار گرفته و با تلاش جهادی در راستای حل مشکلات مردم تلاش می‌کند که البته گاهی با حرف‌های سخیف برخی افراد، ناراحتی‌هایی برای مسوولان دلسوزان به نظام و انقلاب ایجاد می‌شود.

سرپرست دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی گفت: مردم ما دارای ضمیر سیاسی و معنوی و از طرفی باهوش و مطلع هستند بنابراین خدمتگزاران واقعی خود را به‌خوبی می‌شناسند اما باید مراقب جریان نفوذ باشیم که ترویج ناامیدی جریان بسیار خطرناکی است و دشمنان ما توسط این جریان لحظه به لحظه بر این طبل می‌کوبند.

وی با بیان اینکه ذات انقلاب اسلامی پاک و طاهر است اضافه کرد: عده‌ای در جریان این انقلاب نفوذ می‌کنند و لکه‌هایی را به ذات پاک آن وارد کنند تا نگاه مردم را نسبت به این انقلاب تغییر دهند اما بدانیم که این انقلاب با خون شهدا آبیاری شده و با تلاش جهادی مسوولان، اتفاقات خوبی برای ملت ایران در راه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha