هواداران تیم نساجی با شعرخوانی از هدیه سفر استانی دو لت قدردانی کردند

ساری - ایرنا - هوادارن تیم نساجی مازندران شامگاه جمعه در واکنش به قول مساعد وزیر ورزش مبنی بر در نظر گرفتن اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریالی برای بهسازی استادیوم شهید وطنی قائمشهر با خوانش جمعی سرود معروف تیم محبوبشان با عنوان " نساجی ای امید شهر خسته ، نفس ما به نفست بسته " از دولت سیزدهم قدردانی کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ،  حمید سجادی ، وزیر ورزش و جوانان که نماینده تام الاختیار رییس جمهوری در سفر استانی مازندران برای احصای مشکلات شهرستان های جویبار و سیمرغ بود ، در پایان برنامه هایش به این دو شهرستان به صورت سرزده به قائمشهر رفت و از نزدیک با مراحل اجرای طرح بهسازی و نوسازی استادیوم شهید وطنی ، وزرشگاه خانگی تیم نساجی قرار گرفت . 
تیم نساجی مازندران به عنوان ریشه دارترین و قدیمی ترین تیم فوتبال کشور و مازندران در قائمشهر مستقر است و به خاطر عدم تکمیل پروژه چمن طبیعی ورزشگاه وطنی مجبور شد بخش اول بازی های فصل جاری لیگ برتر را در ورزشگاه شهدای ساری برگزار کند . این تیم مازندرانی به خاطر وضعیت نامناسب چمن مصنوعی ورزشگاه شهدای ساری بخش دوم بازی هایش را هم به شهرهای دیگر کشور از جمله اصفهان و مشهد منتقل کرده است.
کو چ نساجی از مازندران طی ماه های گذشته سبب نارضایتی شدید هوادارنش شده بود و همواره از مسوولان دولتی درخواست داشتند تا با سرعت دادن به ترمیم ورزشگاه وطنی ، تیم محبوبشان را به خانه بازگرداند.
عصر امروز هنگامی که هواداران تیم نساجی متوجه حضور سرزده وزیر ورزش در قائمشهر و برای بازدید از ورزشگاه وطنی شدند ، خودشان را به این ورزشگاه رساندند و به انتظار حمید سجادی نشستند تا مطالبه اشان را با مسوول اصلی ورزش کشور در میان بگذارند.
 هواداران نساجی هنگام حضور وزیر ورزش ضمن گلایه از روند کند و کم شتاب اجرای پروژه ترمیم ورزشگاه خانگی تیم محبوبشان ، تعلل پیمانکار در اجرای پروژه را به زیان تیم دانستند و از وزیر ورزش خواستند تا در این زمینه یاری و حمایت های لازم را داشته باشد .
وزیر ورزش و جوانان نیز از در نظرگرفتن اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریالی برای این پروژه و همچنین انتخاب نماینده ویژه اش برای پیگیری و گزارش مرتب از وضعیت اجرای طرح خبر داد .
هواداران تیم نساجی مازندران که از ساعت ها قبل از ورود وزیر ورزش و جوانان در سکوهای تماشاچیان حضور داشتند با شنیدن این وعده امیدوار کننده وزیر خوانش سرود معروف تیمشان را به نشانه خرسندی به صورت جمعی شروع کردند.  

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha