بیست و یکمین مدافع سلامت کرمانشاه آسمانی شد

کرمانشاه- ایرنا- «شاپور محمدی» از کارکنان مرکز آموزشی، درمانی بیمارستان امام خمینی (ره) کرمانشاه به عنوان بیست و یکمین مدافع سلامت استان براثر ابتلا به کرونا درگذشت.

به گزارش ایرنا، محمدی که به علت کرونا چند روز پیش در بیمارستان بستری شده بود، روز جمعه جان خود را در راه خدمت به مردم فدا کرد.

سرپرست دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه به همین مناسبت در پیامی اعلام کرد: خبر عروج همکار ارجمند مدافع سلامت، مرحوم شاپور محمدی از همکاران زحمتکش و گرامی بیمارستان امام خمینی (ره) که پس از ابتلا به کرونا و بستری شدن در بیمارستان درگذشت، موجب تاثر و تاسف عمیق اینجانب و همکاران خانواده بزرگ دانشگاه گردید.

دکتر « قباد محمدی» افزود: در تداوم این دفاع جانانه که بیش از ۲ سال به طول انجامیده است، رنج‌های بسیاری بر کارکنان حوزه های بهداشت و درمان تحمیل شد. آنان علاوه بر اینکه روزانه شاهد رنجوری، بیماری و مرگ مددجویان بوده و لطمات و صدمات جسمی و روحی فراوانی را متحمل شدند، همکاران عزیز و سرمایه های نظام سلامت استان را نیز از دست دادند و این سختی مبارزه با کرونا را دوچندان کرد.

وی اظهار داشت: فوت این همکار گرامی در آستانه بهار و نوروز، حقیقتا جانکاه و سخت است و امیدوارم خداوند به بازماندگان و همکاران نزدیک ایشان صبر و شکیبایی عطا فرموده و آن عزیز از دست رفته را مورد عنایت و رحمت خود قرار دهد.

به گزارش ایرنا، مجموع جان‌باختگان کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون به سه هزار و ۷۵ نفر رسیده است.

۲۸۴ نفر هم اکنون در مراکز درمانی استان کرمانشاه بستری هستند که از این تعداد ۱۰۳ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که حال ۱۷ نفر آنها وخیم است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha