۲۱ اسفند ۱۴۰۰، ۱۴:۵۱
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 84680504
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عملیات اجرایی چهار طرح عمران شهری در شادگان آغاز شد

آبادان - ایرنا - شهردار شادگان گفت: چهار طرح عمران شهری شامل تقاطع غیرهمسطح، پیاده روسازی، زیرسازی و آسفالت معابر در چند منطقه شادگان با اعتبار ۹۰ میلیارد ریال آغاز شده است.

مرتضی زاهدی شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اجرای عملیات زیرسازی معابر و روکش آسفالت در حومه سیدعلوان و شهرک شهید منتظری با ۱۵میلیارد اعتبار آغاز شده و تلاش مجموعه شهرداری بهره‌برداری از آن تا قبل از سال جدید است.

شهردار شادگان یکی از دغدغه های شهروندان ساکن منطقه ۵۷ واحدی بنیاد مسکن را مشکل زیر ساخت معابر عنوان کرد و گفت:عملیات اجرایی ایجاد زیرساخت و روکش آسفالت این منطقه با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال توسط سازمان عمران شهرداری آغاز شده است.

زاهدی بیان کرد: همچنین عملیات جدول گذاری، ترمیم و ایجاد زیرساخت و روکش آسفالت در چند نقطه بحرانی شهر با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال آغاز شده که تا پایان سال آماده بهره برداری است.

وی اظهار داشت: عملیات ایجاد زیرساخت شامل جدول گذاری، کانال دفع آبهای سطحی، زیرسازی و روکش آسفالت در ۶ خیابان اصلی واقع در بلوار بهبهانی‌نیا، مشملی، ۵۷ واحدی مسکن مهر، بریحه و کوی جهان آرا نیز با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال در حال اجراست.

زاهدی با اشاره به کاشت ۲۰۰ نفر نخل در بلوار و میادین شادگان گفت: تاکنون ۱۰۰ نفر نخل کاشته شده است.

شادگان در فاصله ۷۰ کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha