معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور: بهزیستی ۱۸۰ نوع فعالیت انجام می‌دهد

ساری - ایرنا - معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور نوع فعالیت‌ها و خدمات قابل ارائه در این مجموعه را پرشمار توصیف کرد و گفت: کارکنان بهزیستی ۱۸۰ نوع فعالیت را بدون اثرپذیری از تنگناهای مالی انجام می‌دهند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، اصغر کاظمی امروز شنبه در آیین معارفه مدیرکل جدید بهزیستی مازندران در ساری افزود : خوشبختانه کارکنان بهزیستی با همه کمبودها و مشکلاتی که در زمینه مالی دارند و سختی کاری که باید انجام بدهند بدون هرگونه کوتاهی در حال خدمت به مددجویان هستند.

وی یکی از مهارت های مهم کارکردن در بهزیستی در سطوح مختلف را صبوری دانست و گفت : فعالیت و ارایه خدمت در حوزه آسیب های اجتماعی که بر عهده بهزیستی قرار دارد ، نیازمند صبوری و تحمل زیاد است تا کمبودها و مشکلات اثری بر خدمتگزاری به مددجویان نداشته باشد.

معاون بهزیستی کشور با اظهار این که پست های مدیریتی نیز همانند پست های کارشناسی و سایر مشاغل در بهزیستی فرصتی برای خدمت رسانی به مددجویان است ، تاکید کرد : نباید برای مردم پروتکل یا محدودیت دسترسی به مدیر ایجاد شود .

مدیرکل امور اجتماعی استانداری مازندران هم در این نشست گفت : متاسفانه علت ۵۰ درصد معلولیت ها در کشور ژنتیکی است و همچنان سالانه تعدادی نوزاد با معلولیت به دنیا می آیند که برای قطع این زنجیره نیاز به اطلاع رسانی و آگاه کردن جامعه است .

علی رجبی افزود : در این بخش نقش و اثرگذاری بهزیستی برای آگاهی بخشی جامعه و انجام کارهای ژنتیکی پیش از ازدواج می تواند یاریگر برای کاهش معلولیت به عنوان یک آسیب اجتماعی باشد .

وی بر  ضرورت توجه به حوزه پیشگیری در بهزیستی تاکید کرد و گفت : پیشگیری در زمینه گره گشایی از آسیب های اجتماعی نقش مهمی دارد و بهزیستی در این زمینه بهزیستی پرچمدار است . 

در این مراسم از تلاش های دکتر فرزاد گوهردهی مدیرکل سابق بهزیستی مازندران قدردانی و فریبا بریمانی به عنوان مدیرکل جدید این نهاد معرفی شد .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha