۲۱ اسفند ۱۴۰۰، ۱۸:۳۶
کد خبرنگار: 2111
کد خبر: 84681182
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۲ خبر کوتاه از کردستان

۲۱ اسفند ۱۴۰۰، ۱۸:۳۶
کد خبر: 84681182
۲ خبر کوتاه از کردستان
عکس آرشیویی است

سنندج - ایرنا - کشف و ضبط ۳۸۵ گرم انواع مواد مخدر در بیجار و بازدید از مراکز عرضه فرآورده های دامی قروه از جمله ۲ خبر کوتاه از استان کردستان است.

فرمانده انتظامی بیجار در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی برخورد با خُرده فروشان مواد مخدر، ضمن شناسایی افراد خُرده فروش و هماهنگی قضایی بعمل آمده تعداد چهار نفر دستگیر و مقدار ۳۸۵ گرم انواع مواد مخدر از آنان کشف شد.

سرهنگ شهریار قربانی افزود: اعتیاد در بسیاری از جرائم و آسیب ها از جمله وقوع سرقت و نابسامانی خانواده نقش داشته، لذا لازم است به این نکته توجه کنیم.

فرمانده انتظامی بیجار ادامه داد: پاتوق استعمال مواد یا خرده فروشان در محله ای که در آن زندگی می کنیم تهدیدی جدی برای امنیت و سلامت فردی و اجتماعی به ویژه جوانان عزیز بوده و نباید به آن بی تفاوت باشیم  وی تاکید کدد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

شهرستان ۸۹ هزار نفری بیجار در ۱۴۲ کیلومتری شرق شهر سنندج مرکز استان کردستان قرار دارد.

بازدید از ۲۳۴ مرکز عرضه فرآورده های خام دامی و رستوران‌های قروه

 سرپرست دامپزشکی شهرستان قروه گفت: طرح تشدید نظارت بهداشتی ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در شهرستان قروه  از ۱۴ اسفند آغاز شده و تا ۱۲ اردیبهشت سال آینده ادامه دارد.

پویاعلی محمدزاده در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در همین راستا اکیپ های شبکه دامپزشکی شهرستان قروه در راستای اجرای طرح تشدید نظارت بهداشتی ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان از ۱۴ تا ۲۰ اسفند سال جاری در ۲ شیفت صبح و بعد از ظهر از ۲۳۴ مرکز عرضه فراورده خام دامی و رستوران بازدید کرده اند.

به گفته وی در این بازدیدها ۱۶۱ کیلوگرم گوشت فاسد و تاریخ گذشته از پنج مرکز تهیه، تولید و توزیع فراورده های خام دامی شناسایی و متخلفان به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

محمدزاده گفت که گشت نوروزی دامپزشکی با همکاری مشترک فرمانداری، دادستانی، شبکه بهداشت، صمت، جهادکشاورزی و تعزیرات انجام شده است.

سرپرست شبکه دامپزشکی قروه با توجه به اهمیت سلامت مردم از شهروندان خواست هرگونه تخلف در زمینه عرضه و فروش فراورده های خام دامی را به اداره دامپزشکی شهرستان قروه با شماره ۳۵۲۲۲۱۶۵ و یا سامانه ۱۵۱۲ اطلاع دهند تا موضوع در اسرع وقت پیگیری و با متخلفان برخورد شود.

قروه در ۹۰کیلومتری شرق سنندح مرکز استان واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha