ترویج فرهنگ ایثار و شهادت جوانان را برابر هجمه دشمن ایمن می کند

تهران- ایرنا- سرپرست فرمانداری شهرستان پاکدشت گفت: امروز جامعه جوان بیش از هر زمان دیگر به فرهنگ ایثار و شهادت نیاز دارد تا برابر هجمه دشمنان مصون بماند.

محسن اردستانی روز یکشنبه به مناسبت سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و روز شهدا در بازدید از اداره بنیاد شهید پاکدشت گفت: مجاهدت شهدا، ذریه نایاب و ناشناخته ایست که باید بیشتر به آن پرداخته و به نسل جدید معرفی شود.

وی افزود: خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران، لباسی فاخر بر تن افرادی است که به مسیر شهدا عشق و علاقه دارند و این افتخار، نصیب هر فردی نمی‌شود و قطعا حضور در این مسیر، در دنیا و آخرت ، دستگیر افراد است.

سرپرست فرمانداری شهرستان پاکدشت گفت: طی کردن مسیر شهدا به معنی آگاهی از خواسته شهدا و حرکت در مسیر ارتقا انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن است که برای رسیدن به تعالی و حقیقت جاویدان ارزش ناب جمهوری اسلامی ایران همواره به آن نیاز خواهد بود.

اردستانی تصریح کرد: درشرایطی که دشمنان قسم خورده نظام در مقابله با ایران اسلامی، جوانان را هدف قرار داده‌اند، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت آنان را در مقابله با هجمه دشمنان مصون می‌کند.

۲۲ اسفند سالروز فرمان امام راحل در تشکیل بنیاد شهید و امور ایثارگران به نام روز بزرگداشت شهدا نامگذاری شده است.

شهرستان پاکدشت ۴۴۵ شهید دفاع مقدس و مدافع حرم و مدافع سلامت، ۷۳آزاده جانباز و یک هزار و ۱۵۰ جانباز را به اسلام تقدیم کرده است.

پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha