۶ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۳۱
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85609240
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برگزاری اولین نمایشگاه کمپر و کاروان‌داران در دماوند

دماوند - ایرنا - اولین نمایشگاه کمپر و کاروان‌داران در دماوند به بهانه روز ملی دماوند و روز جهانی گردشگری برگزار شد و جانی تازه به شهر بخشید.

به گزارش ایرنا ، این رویداد، فرصتی بود تا عاشقان سفر و طبیعت دور هم جمع شوند، تجربیات خود را به اشتراک بگذارند و از نزدیک با دنیای متفاوت سفرهای کمپی آشنا شوند. برخی شاید اولین بار بود که وارد دنیای کمپرها می‌شدند و به سادگیِ آن‌ها پی می‌بردند؛ همان وسایل نقلیه‌ای که برای بسیاری معنای آزادی، رهایی از زندگی روزمره و تجربه‌های نو است.

در بلوار شهید بهشتی شهر دماوند ، مقابل ایستگاه مرکزی آتش‌نشانی، فضایی صمیمی ایجاد شده بود. افرادی که با شوق و اشتیاق از امکانات و جذابیت‌های سفرهای کمپی صحبت می‌کردند. اما اوج هیجان این نمایشگاه، رژه کمپرها و کاروان‌ها بوده که قرار است امروز برگزار شود؛ یک لحظه ناب که با استقبال گرم مردم و گردشگران همراه خواهد شد.

اینجا دماوند، جایی است که طبیعت، تاریخ و گردشگری به هم پیوند خورده‌اند و حالا با این نمایشگاه، دنیای جدیدی از ماجراجویی و تجربه در دل طبیعت بکر زیبای این شهر به روی علاقه‌مندان باز شده است.

بازدید مدیریت شهری دماوند از نخستین نمایشگاه کمپر و کاروان‌داران ایران به مناسبت روز جهانی گردشگری و روز ملی دماوند

برگزاری اولین نمایشگاه کمپر و کاروان‌داران در دماوند

در این رویداد که طی دو روز در حال برگزاری است، مدیریت شهری دماوند با حضور در نمایشگاه از نزدیک با ظرفیت‌ها و امکانات صنعت کمپر، کاروان و سفرهای طبیعت‌گردی آشنا شدند. این نمایشگاه فرصتی ویژه برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری منطقه دماوند و معرفی جاذبه‌های طبیعی و امکانات رفاهی برای علاقه‌مندان به کمپینگ و ایرانگردی فراهم کرده است.

این افراد با به اشتراک گذاشتن تجربیات ارزشمند خود، شرکت‌کنندگان را با اصول سفر و طبیعت‌گردی حرفه‌ای و مسئولانه آشنا کردند.

رژه کمپرها و کاروان‌ها به عنوان بخشی از برنامه‌های نمایشگاه،از کمپ ساید به سمت میدان ۱۷ شهریور برگزار خواهد شد که با استقبال گسترده مردم و گردشگران روبه‌رو خواهد بود.

برگزاری اولین نمایشگاه کمپر و کاروان‌داران در دماوند

این برنامه که رایگان و آزاد برای عموم است، بستری را فراهم کرده تا مردم دماوند و بازدیدکنندگان از سراسر کشور با ظرفیت‌های گردشگری دماوند آشنا شوند و تجربه‌ای متفاوت از سفر و کمپینگ را تجربه کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha