۲۲ اسفند ۱۴۰۰، ۱۴:۱۶
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 84681749
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۰ گروه آتش نشانی بجنورد برای چهارشنبه سوری آماده باش هستند

بجنورد-ایرنا- مدیرعامل اتش نشانی بجنورد گفت: آتش نشانان مرکز استان در قالب ۲۰ گروه ثابت و سیار برای امدادرسانی در حادثه های آخرین چهارشنبه سال آمادگی دارند. 

محمدحسن صحراگرد روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: گروه های ثابت در پنج ایستگاه آتش نشانی مستقر بود و گروه های سیار هم در نقاط مختلف شهر برای امدادرسانی به مردم در شب چهارشنبه سوری آمادگی دارند.

مدیر عامل آتش نشانی بجنورد افزود: به تمامی نیروهای آتش نشانی برای خدمات رسانی در حادثه های احتمالی آخرین چهارشنبه سال فراخوان داده شده و مرخصی های هر ۱۱۶ آتش نشان لغو شده است.

وی اظهار داشت: گروه های سیار مستقر در مبادی ورودی و خروجی شهر و بوستان ها در شب چهارشنبه سوری آماده هستند تا هرگونه آتش سوزی را مهار کنند.

وی گفت: خودروهای آماده باش آتش نشانی برای مقابله با حوادث احتمالی چهارشنبه سوری در این شهر شامل حدود ۲۰ دستگاه خودروی سبک و سنگین است و البته امید می رود که شب چهارشنبه پایان امسال حوادثی نداشته باشیم.

صحراگرد گفت: مواد محترقه و آتش زا استانداردهای لازم را ندارد و استفاده از آن با خطرات بسیار همراه است از این رو به خانواده ها توصیه می شود که مراقبت های لازم از فرزندان و کودکان خود را داشته باشند.

مدیرعامل آتش نشانی بجنورد تاکید کرد: از خانواده ها انتظار می رود در شب چهارشنبه سوری، آتش را در زیر درختان، زیر سیم های برق و یا در نزدیکی خودروها آتش درست نکنند و برای مهار آتش یک سطل آب در نزدیکی آتش داشته باشند. 

آتش نشانی بجنورد در پنج ایستگاه عملیاتی و ۱۱۶ آتش نشان به شهروندان خدمات می دهد.  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha