۲۲ اسفند ۱۴۰۰، ۱۱:۵۷
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 84681874
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کاراته کاران گیلانی ۹ مدال مسابقات لیگ کشور را کسب کردند

رشت - ایرنا - در سومین دوره از مسابقات لیگ کاراته وان ایران در بخش پسران، ورزشکاران گیلانی موفق به کسب ۹ مدال شدند.

مدیر روابط عمومی هیات کاراته استان گیلان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در جریان این رقابت ها که در سالن ورزشی فتح دانشگاه علوم تحقیقات تهران برگزار شد ، کاراته‌کاهای گیلانی موفق به کسب یک مدال طلا، ۲ مدال نقره و ۶ مدال برنز شدند.

فاطمه ریحانی افزود: در نخستین مرحله از سومین دوره رقابت های لیگ کاراته وان ایران که در رده های سنی مختلف در بخش پسران انجام شد، در رده سنی جوانان و در وزن منفی ۶۸ کیلوگرم ،امیدرضا درویش‌طلب و در وزن منفی ۵۵ کیلوگرم فرزام صادقی از گیلان موفق به کسب مدال برنز و مقام سومی شدند.

وی افزود: در رقابت های رده سنی امید نیز، در وزن منفی ۷۵ کیلوگرم علی نوروزی کاراته‌کار شایسته استان گیلان با درخشش خود به دیدار نهایی راه یافت و در نهایت مدال نقره و مقام نایب قهرمانی را کسب کرد.

وی بیان کرد: در همین رده سنی ، در وزن منفی ۸۴ کیلوگرم آرین پورمحمد از گیلان موفق به کسب مدال برنز شد و در وزن منفی ۷۵ کیلوگرم ابوالفضل صفری‌نژاد مدال برنز این دوره از مسابقات را تصاحب کرد.

مدیر روابط عمومی هیات کاراته گیلان اضافه کرد: در رقابتهای لیگ کاراته وان پسران کشور در رده سنی نوجوانان نیز، در وزن مثبت ۷۰ کیلوگرم آرش آقاجانی ورزشکار شایسته گیلانی مدال نقره و مقام نایب قهرمانی را کسب کرد، همچنین سورنا بهزاد دیگر کاراته‌کار گیلانی توانست به مدال برنز این مسابقات دست یابد.

ریحانی خاطرنشان کرد: در رقابتهای رده سنی نونهالان نیز ، امیرمحمد پرهیزکار از گیلان در وزن منفی ۴۵ کیلوگرم با برتری برابر رقبای خود مقام قهرمانی و مدال طلا را کسب کرد و در وزن منفی ۳۵ کیلوگرم نیز، امیرعلی پرهیزکار توانست روی سکوی سوم قرار گیرد تا مدال برنز این مسابقات را کسب کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha