۲۳ اسفند ۱۴۰۰، ۱۷:۱۰
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 84683938
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار ملایر: پاسداشت شهدا در راس امور قرار گیرد

۲۳ اسفند ۱۴۰۰، ۱۷:۱۰
کد خبر: 84683938
فرماندار ملایر: پاسداشت شهدا در راس امور قرار گیرد

همدان- ایرنا- فرماندار ویژه شهرستان ملایر گفت: پاسداشت شهدا، جانبازان و ایثارگران همواره از اولویت‌های ما است که باید در راس امور قرار گیرد.

 به گزارش ایرنا؛«سلمان اسماعیلی» روز دوشنبه در نخستین روز کاری خود به مناسبت سالروز بزرگداشت شهدا در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم شهید "حاج حیدر ابراهیم‌خانی" و جانباز دفاع مقدس "حمید رسولی" ضمن گرامیداشت سالروز بزرگداشت شهدا اظهار داشت: پاسداشت شهدا از اولویت‌های کاری ما است.

امام جمعه ملایر نیز در این دیدار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: سیره شهدا گنجینه ارزشمند برای بالندگی نسل جوان است که تأثیر بسزایی در نقش‌آفرینی نسل جوان در عرصه‌های مختلف دارد.

حجت الاسلام "محمدباقر برقراری" با بیان اینکه شهدا با ترسیم راه روشن را برای ما، الگوی به تمام معنایی در تمامی جهات برای همه ما هستند، افزود: امروز دشمنان با برنامه‌ریزی دقیق ذهن و افکار نسل جوان را هدف گرفته و به کمین نشسته‌اند تا جوانان را نسبت به انقلاب، شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت بدبین کنند.

وی با تاکید بر اینکه جوانان باید با الگو قرار دادن شهدا ادامه دهنده راه آنان باشند، تاکید کرد: نسل جوان امروز باید با پیشرفت‌های علمی فرهنگی و مذهبی خود، دشمنان را ناامید کنند.

امام جمعه ملایر بیان کرد: اقتدار امروز نظام اسلامی به برکت خون مطهر شهدا و رهنمون‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب است و این انقلاب به واسطه خون سرداران شهید همچون سردار سلیمانی و شهدای مدافع حرم به آنسوی مرزها صادر شده است.

فرماندار ملایر: پاسداشت شهدا در راس امور قرار گیرد

حجت الاسلام برقراری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و مقام جانبازان گفت: جانبازان شهدای زنده هستند که با تاسی از علمدار کربلا در دوران دفاع مقدس با گذشت و فداکاری و بدون هیچ چشم‌داشتی، در راه دفاع از اسلام و قرآن در برابر دشمن ایستادند و به مقام جانبازی نائل آمدند.

وی با بیان اینکه جانبازان سند زنده هشت سال دفاع مقدس هستند که تا مرز شهادت پیش رفته‌اند، ادامه داد: همه باید قدردان مجاهدت‌ها و رشادت‌های جانبازان و خانواده‌های آنان باشیم.

به گزارش ایرنا؛ "سلمان اسماعیلی" فرماندار ویژه ملایر در نخستین روز کاری خود با حضور در گلزار شهدای گمنام بام ملایر و ادای احترام به مقام شامخ شهدا، آغاز کرد.

فرماندار ویژه ملایر با حضور در مزار مطهر شهدای گمنام با اهدای گل و نثار فاتحه، بار دیگر با آرمان‌های والای شهیدان گرانقدر تجدید بیعت کرد.

شهرستان ملایر یک‌هزار و ۱۰۰ شهید والامقام، ۲ هزار و ۱۰۰ جانباز سرافزاز و ۱۱۰ آزاده سربلند را تقدیم انقلاب کرده است. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha