سازمان بدر: اکثر پایگاه های آمریکا،‌ مراکز جاسوسی موساد است

بغداد-ایرنا- «محمد البیاتی» یکی از رهبران برجسته سازمان بدر از گسترش مراکز سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی در عراق خبر داد و تصریح کرد:‌ همه این مراکز جاسوسی اسرائیلی در مجاورت پایگاه‌های نظامی آمریکا در سراسر عراق قرار دارند.

البیاتی در گفت‌وگویی تلویزیونی افزود:‌ اکثر پایگاه های آمریکایی در مجاورت خود مراکز جاسوسی اسرائیل را جا داده اند و دولت عراق مسئولیت آنچه را که در حال حاضر به دلیل غفلت از حضور پایگاه‌های صهیونیست‌ها در مجاورت پایگاه‌های آمریکایی در حال وقوع است، برعهده دارد.

وی افزود: اقلیم کردستان عراق به دلیل حضور ۳ گروه از مخالفان برانداز علیه ترکیه،‌ سوریه و ایران در جایگاه دشمن سه کشور یادشده قرار گرفته است.

عضو سازمان بدر در بخش دیگری از سخنان خود گفت: صدای اعتراض به بمباران اماکن صهیونیست ها و محکومیت آن در جریان عملیات آمریکا علیه الحشد الشعبی یا جنایت ترور فرماندهان مقاومت در عراق شنیده نمی شد.

دو پایگاه جاسوسی سازمان اطلاعات و عملیات ویژه (موساد) رژیم صهیونیستی در اربیل عراق بامداد یکشنبه هدف راکت و موشک قرار گرفت.

به دنبال این عملیات موشکی و راکتی گسترده، آژیر خطر کنسولگری آمریکا در اربیل کردستان عراق به صدا درآمد و تمامی پایگاه‌های نظامیان آمریکا در عراق به حالت آماده باش کامل درآمدند.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد: در پی جنایات اخیر رژیم جعلی صهیونیستی و اعلان قبلی مبنی بر بی پاسخ نگذاردن جنایت‌ها و شرارت‌های این رژیم منحوس شب گذشته «مرکز راهبردی توطئه و شرارت صهیونیست‌ها» در عراق مورد هدف موشک‌های قدرتمند و نقطه زن «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» قرار گرفت.

این بیانیه می‌افزاید: بار دیگر به رژیم جنایتکار صهیونیستی هشدار می‌دهیم تکرار هر گونه شرارت با پاسخ‌های سخت، قاطع و ویرانگر مواجه می‌شود.

در این بیانیه آمده است: به ملت عظیم‌الشأن ایران نیز اطمینان می‌دهیم امنیت و آرامش میهن اسلامی، خط قرمز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بوده و به احدی اجازه تهدید و تعرض به آن را نخواهند داد.

برخی از منابع غیر رسمی روز یکشنبه اعلام کرده‌اند که در این حمله موشکی برخی از ماموران جاسوس رژیم صهیونیستی کشته یا زخمی شده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha