۳۰ هزار نفر در اجرای طرح شهید سلیمانی در استان مرکزی آموزش دیدند

اراک - ایرنا - فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: ۳۰ هزار نفر در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی در قالب شش کمیته در این استان آموزش تخصصی دیدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی عصر دوشنبه در آیین تجلیل از عوامل اجرایی مرکز واکسیناسیون سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در کانون بسیج اراک افزود: آموزش یکی از مهمترین محورهای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی است و بسیجیان این خطه این آموزش‌ها را فرا گرفتند و اکنون تمرکز طرح بر اجرای واکسیناسیون عمومی است.

وی با تشریح اقدامات سپاه در راستای مقابله با بیماری کرونا بیان کرد: نهضت کمک مومنانه و اجرای طرح شهید سلیمانی مهمترین اقدامات بسیج و سپاه در طول بیماری کرونا بوده است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: بزرگترین سرمایه ارزشمند انقلاب اسلامی مردم هستند که در طول ۴۳ سال گذشته در قالب بسیج مردمی در میدان‌های مختلف حضور داشته و بسیج مردمی بسیاری از تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده است.

وی افزود: در طول ۴۳ سال گذشته هرکجا تفکر و روحیه بسیج پای کارآمده موفقیت‌های بزرگی حاصل شده و این مهمترین درس گام دوم انقلاب و مواجه با مشکلات است.

سردار کریمی ولایتمداری، ایثار، ازخودگذشتگی، مردم داری و ساده زیستی را از شاخصه های موفق بسیج خواند و گفت: ملت ایران در طول مقاطع مختلف با بسیج مردمی توانسته الگوهای موفقی به دنیا ارائه کند که آخرین نمونه آن بیماری کرونا بود.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران با تکیه بر بسیج توانسته در طول سال‌ها دستاوردهای بزرگی خلق کند، افزود: سپاه در دهه پنجم انقلاب با اقتدار و با حرکتی با نشاط و بالنده به سمت تحقق آرمان‌های انقلاب پیش می رود.

معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه روح الله استان مرکزی نیز گفت: ۱۲۰ هزار دُز واکسن در مرکز واکسیناسیون شهید سلیمانی اراک تزریق شده است.

سرهنگ پاسدار محمد تقی امینی افزود: در طول بیماری کرونا بسیج با اجرای طرح شهید سلیمانی در خط مقدم مبارزه و مدیریت بیماری کرونا بود و بیش از ۵۰ عنوان خدمت توسط سپاه و اقشار مختلف ارائه شد.

وی ادامه داد: بیش از ۱۲۰ هزار نوبت واکسن در مرکز واکسیناسیون شهید سلیمانی اراک تزریق شد و بیش از ۲۰۰ نفر از بسیجیان در چهار ماه در این مرکز نقش آفرینی کردند.

وی با بیان اینکه مرکز خودرویی واکسیناسیون در راستای ارائه خدمات به مناطق محروم و حاشیه نشین از مهمترین خدمات معاونت سلامت و دفاع زیستی است، گفت: با توجه به فرا رسیدن ایام پایانی سال و ضرورت تکمیل سه نوبت واکسن همچنان واکسیناسیون خودرویی ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha