۲۴ اسفند ۱۴۰۰، ۱۱:۱۱
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 84684745
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده ولی فقیه در کردستان: ارتباط خانه جوان با دانشگاه تقویت شود

سنندج- ایرنا- نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: خانه جوان ظرفیت بسیار خوبی برای خدمت به جامعه بوده و نیاز است ارتباط این نهاد مردمی با دانشگاه تقویت شود.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی روز سه شنبه با حضور در خانه جوان سنندج اظهار داشت: جوانان از ظرفیت پارک علم و فناوری استان کردستان غفلت نکنند چراکه این مجموعه راه‌گشا و می‌تواند حمایت مالی و مکان فعالیت در اختیار این حوزه قرار بدهد. 

وی اضافه کرد: خانه جوان ظرفیت بسیار بالایی برای برپایی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی و برنامه‌های سمن‌های جوانان و تحویل کارهای فاخر به جامعه است که می‌توان به بهترین شکل از این مکان استفاده کرد.

نماینده ولی فقیه در کردستان پس از درخواست مدیرکل و معاون ورزش و جوانان کردستان و مدیر خانه جوان سنندج مبنی بر جلوگیری از فروش مکان سابق حوزه جوانان و اختصاص آن به حوزه جوانان، گفت: این خواسته را از استاندار کردستان پیگیری خواهیم کرد تا این محل برای استفاده در اختیار جوانان قرار گیرد.

حجت الاسلام پورذهبی از جوانان خواست که طرح و ایده خود را ارائه بدهند، تا ضمن پیگیری خواسته‌ها و حل مشکلاتشان، زمینه اجرای آن تسهیل شود و افزود: سعی کنید این حلقه را همواره حفظ کنید و ما نیز برای پیگیری و تسریع در حل مشکلات‌تان، حمایت خواهیم کرد. 

حجت الاسلام پورذهبی از آمادگی برای تداوم جلسات هم‌اندیشی و پیگیری حل مشکلات این حوزه در استان خبر داد و یادآور شد: برخی از کارها و برنامه‌ها نیاز به اعتبار ندارد بلکه باید برای اجرا پیگیری شود.

کاوه میرانی مدیر خانه جوان سنندج نیز در این دیدار با قدردانی از توجه نماینده ولی فقیه در استان کردستان به حوزه جوانان، گفت: رویکرد و نگاه ویژه نماینده حضرت آقا در استان امیدبخش و مایه مباهات و خوشحالی قشر جوان است.  

توجه بیشتر مسئولان استانی به حوزه جوانان، برقراری عدالت در تقسیم‌بندی و تخصیص اعتبارات، آموزش در حوزه‌های مختلف اشتغالزایی، اختصاص بودجه و مکان مستقل ویژه فعالیت، از جمله مطالبات مطرح‌شده جوانان در این نشست بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان در این بازدید در جریان آخرین اقدامات و فعالیت‌های این خانه قرار گرفت و در نشست صمیمی با سازمان‌های مردم نهاد از نزدیک پای دردِدل‌های جوانان نشست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha