نماینده مجلس خواستار اقدامات وزیر نیرو برای رفع قطعی آب و برق شد

تهران - ایرنا - نماینده مردم علی آباد در مجلس شورای اسلامی از وزیر نیرو خواست اقدامات لازم برای مواجهه با قطعی برق و آب و احداث نیروگاه‌های کوچک و بزرگ را انجام دهد تا مشکلات این بخش مرتفع شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، رحمت اله نوروزی در جلسه علنی روز سه‌شنبه (۲۴ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی با محکوم نمودن جنایات آل سعود گفت: جوامع بین‌المللی در قبال جنایت در عربستان و قتل عام شیعیان سکوت کرده‌اند که جای تاسف دارد.

نماینده مردم علی آباد در مجلس درباره حذف تغییر ساعت نیز اظهار داشت: در ابتدای سال ۳ هزار مگاوات میزان انرژی افزایش پیدا می‌کند و این طرح بار مالی برای دولت داشته و مخالف اصل ۷۵ قانون اساسی است؛ همچنین در امسال حدود ۸ ساعت در استان گلستان و در سراسر کشور با قطعی برق روبرو بوده‌ایم.

وی ادامه داد: وزیر نیرو باید مقدمات لازم برای مواجهه با قطعی برق و آب و احداث نیروگاه‌های کوچک و بزرگ را انجام دهد تا مشکلات ناشی از قطعی برق و آب مرتفع شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در تذکری دیگر با بیان اینکه متولی اوقاف، حاکم شرع است، عنوان کرد: از زمانی که حجت‌الاسلام سیدمهدی خاموشی زمام امور در سازمان اوقاف را بر عهده گرفتند، این نهاد بسیار ضعیف حرکت کرده و حتی در مسابقات بین‌المللی که سازمان اوقاف متولی برگزاری آن بود، عملکرد ضعیفی داشت.

وی با اشاره به اقدام سپاه پاسداران در انهدام پایگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی از مجموعه سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات قدردانی کرد.

«محمدباقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی تذکر این نماینده را وارد ندانست و از نمایندگان خواست در دستور صحبت کنند و افزود: اخطار آقای نوروزی در خصوص بار مالی طرح حذف تغییر ساعت وارد نیست، چرا که مجلس تنها می‌خواهد یک قانون را فسخ کند تا دولت اختیار لازم برای تغییر در ساعت را داشته باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha