۲۴ اسفند ۱۴۰۰، ۱۷:۴۸
کد خبر: 84685532
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توزیع ۸ هزار بسته معیشتی در شهرستان قدس

۲۴ اسفند ۱۴۰۰، ۱۷:۴۸
کد خبر: 84685532
توزیع ۸ هزار بسته معیشتی در شهرستان قدس

تهران - ایرنا - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهدی موعود(عج) شهرستان قدس از توزیع ۸ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان خبر داد.

به گزارش ایرنا، هادی حفیظی روز سه شنبه با اشاره به برگزاری رزمایش کمک‌های مومنانه تحت عنوان تکریم مهدوی بیان کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا به الان مجموعه سپاه شهرستان قدس با همکاری، دیگر ارگان‌ها، گروه‌ها جهادی و مجموعه خیرین قریب به ۱۴۰ هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش برگزار کرده است.

وی افزود: در رزمایش امروز نیز قریب به ۸ هزار بسته معیشتی به منظور مواسات، همدلی و رفع مشکلات شهروندان در سطح جامعه هدف شهرستان قدس توزیع شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهدی موعود(عج) شهرستان قدس با تاکید بر افزایش اشتغالزایی در سطح شهرستان عنوان کرد: مجموعه بسیج و حوزه سازندگی شهرستان در حوزه اشتغالزایی و کمک به رفع مشکلات مردم اقدام به برگزاری کارگاه‌هایی به منظور آموزش، مهارت آموزی و کار آفرینی برگزار کرده و در سال ۱۴۰۱ نیز این سیاست را دنبال می‌کند.

حفیظی در خصوص تهیه و توزیع جهیزیه اظهار داشت: امسال چندین مورد تهیه جهیزیه در شهرستان داشته‌ایم که حدود ۲۰۰ سرویس جهیزیه در سطح جامعه هدف شهرستان قدس توزیع شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha