۲۴ فروردین ۱۴۰۲، ۱۷:۳۹
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85081822
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رزمایش همدلی و احسان باهمت سپاه شهر قدس  برگزار شد

شهرقدس-ایرنا-  به همت سپاه شهرقدس دومین رزمایش همدلی، احسان و کمک مومنانه به مناسبت لیالی قدر در آستانه روز قدس برگزار شد.

به گزارش ایرنا ، فرمانده سپاه شهرستان قدس روز پنجشنبه در حاشیه این رزمایش به خبرنگار ایرنا گفت: این دومین رزمایش در ماه مبارک رمضان با کمک مجموعه های جهادی در شهرستان قدس می باشد.

سرگرد هادی حفیظی گفت: دومین مرحله از رزمایش، توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و با همکاری گروه های جهادی و بسیج و معاونت سازندگی سپاه مهدی (عج) برگزار شد.

حفیظی افزود: در این طرح قریب به ۸۰۰ بسته کمک معیشتی تهیه شده که انشالله امشب به مناسبت شب قدر در شهرستان قدس توزیع خواهد شد.

وی با اشاره توزیع بسته ها طبق روال دفعات گذشته افزود: بسته های معیشتی توسط مجموعه بسیج، خیرین، نیکوکاران شهرستان و موسسه های مردم نهاد جهادی انشالله توزیع می شود.

وی برگزاری این رزمایش را به عنوان یکی از اقدامات خوب و اثرگذاری که در این شب های قدر و ماه مبارک رمضان به آن توجه شد، بیان کرد و افزود: در این طرح عمل مواسات و کمک به هم نوع به عنوان یک حرکت اجتماعی فراگیر انجام شد که جای تقدیر و تشکر از همه عزیزان و مجموعه ها و دستگاه هایی که همراه ما بودند، دارد.

فرمانده سپاه شهرستان قدس افزود: با همدلی این کار به خوبی انجام شد و موفق شدیم بسته های معیشتی را به موقع به دست افرادی که قرار است استفاده کنند، برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت این مجموعه با امکانات گروه های جهادی و مجموعه های فعال در حوزه محرومیت زدایی و سازندگی جزو اقدامات شاخص و اثرگذاری است که برکت این فعالیت ها را همه مردم عزیز و دستگاه ها لمس می کنند.

سرگرد حفیظی با اشاره به آغاز سال جدید گفت: در حال حاضر که در اوایل سال هستیم برنامه ریزی خوبی در مجموعه سازندگی سپاه صورت گرفته که در حوزه اشتغال و در حوزه تقویت تولید با روحیه جهادی بتوانیم اقدامات زیادی را برای رشد و برنامه ریزی اشتغال انجام دهیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha