۲۵ اسفند ۱۴۰۰، ۱۰:۴۴
کد خبرنگار: 1540
کد خبر: 84686224
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرپرست اورژانس علوم پزشکی استان سمنان: چهارشنبه آخر سال ۱۰ مصدوم داشت

سمنان- ایرنا- سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت: حوادث چهارشنبه آخر سال در ۶ شهرستان زیرمجموعه این دانشگاه ۱۰ مصدوم داشت که یک نفر در سمنان و یک نفر در گرمسار بستری هستند.

به گزارش ایرنا، محمد علی طاهری روز چهارشنبه به رسانه ها ابراز داشت: مصدومین چهارشنبه سوری امسال در شهرستانهای زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به ۱۰ نفر رسید و ۲ مصدوم در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بستری شدند.

وی بیان کرد: تعداد مصدومان مراسم چهارشنبه آخر سال ۱۴۰۰ در مناطق تحت پوشش دانشگاه ۱۰ نفر بود که از این تعداد ۶ مصدوم در شهرستان سمنان و ۲ نفر در شهرستان دامغان و یک نفر در شهرستان گرمسار دچار حادثه شدند.

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: از مصدومان چهارشنبه آخر سال در شهرستان های تحت پوشش دانشگاه، ۶ نفر از مصدومان مرد و ۴ نفر زن و در رده سنی هفت تا ۴۸ سال بودند که هشت نفر از آنان به صورت سرپایی مداوا شدند.

وی با اشاره به این که سه مصدوم توسط اورژانس پیش بیمارستانی به بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان منتقل شدند، تصریح کرد: از این تعداد در حال حاضر یک نفر در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان و یکنفر در بیمارستان معتمدی گرمسار بستری هستند.

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان  با اشاره به این که سه نفر از آسییب دیدگان عابر پیاده و هفت نفر استفاده‌کننده از مواد منفجره بودند، گفت: بیشترین آسیب از بین اعضای آسیب‌دیدگان آسیب به دست افراد بود و سایر مصدومان دچار آسیب پا، چشم، سر و گردن شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha