۲۶ اسفند ۱۴۰۰، ۱۲:۳۱
کد خبرنگار: 1107
کد خبر: 84687398
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پنجعلی: پرسپولیس از لحاظ فنی به استقلال برتری دارد؛ یحیی دربی‌باز است

تهران- ایرنا- پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است که قرمزهای پایتخت از لحاظ فنی نسبت به استقلال برتری داشته و این تیم می‌تواند با پیروزی در شهرآورد ۹۸ گام بلندی را در مسیر قهرمانی بردارد.

محمد پنجعلی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا در رابطه با شهرآورد ۹۸ پایتخت اظهار داشت: حساسیت شهرآورد و تاثیری که این مسابقه از لحاظ روحی و روانی بر بازیکنان دو تیم می‌گذارد، معمولا باعث می‌شود شهرآوردها برای طرفداران زیبا و دلچسب نباشد، ولی اگر بازی گل زودهنگام داشته باشد می‌توان انتظار دیدار جذاب‌تری داشت.

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با پیش‌بینی خود از نتیجه شهرآورد گفت: پرسپولیس از لحاظ فنی دو گام جلوتر از استقلال است. من پرسپولیس را برنده این دیدار می‌بینم. این تیم می‌تواند با برتری در این دیدار گام بلندی برای قهرمانی بردارد.

وی ادامه داد: هنوز هشت هفته تا پایان لیگ باقی مانده و جدول مسابقات با یک نتیجه دستخوش تغییرات زیادی می‌شود.

پنجعلی در مورد خریدهای خارجی پرسپولیس افزود: با توجه بودجه محدودی که در اختیار تیم قرار گرفت، در مجموع بازیکنان خوبی جذب تیم شدند. این بازیکنان با گذشت زمان می‌توانند به هماهنگی بیشتر برسند.

کاپیتان اسبق پرسپولیس در واکنش به اینکه مربیگری یحیی گل محمدی در دربی‌ها شجاعانه نبوده است، خاطرنشان کرد: خیر اصلا اینطور نیست. گل محمدی سال ها در تیم ملی و باشگاهی در بالاترین سطح فوتبال بازی و مربیگری کرده است. کادر فنی بسیار قوی و با دانشی دارد که می‌تواند بسیار به او کمک کند. به هیچ عنوان صحیح نیست که بگوییم گل‌محمدی دربی‌باز نیست.

نود و هشتمین شهرآورد پایتخت روز پنجشنبه بیست و ششم اسفندماه ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود و سرخآبی‌های پایتخت برای چهارمین بار در سال ۱۴۰۰ رو در روی یکدیگر قرار خواهند گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha