۲۵ اسفند ۱۴۰۰، ۱۷:۲۸
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 84687713
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۰ درصد جمعیت شهرستان آغاجاری زیرپوشش نهادهای حمایتی هستند

اهواز - ایرنا - فرماندار آغاجاری گفت: ۵۰ درصد جمعیت این شهرستان زیرپوشش نهادهای حمایتی هستند که نشان دهنده محرومیت حاکم بر این منطقه است.

به گزارش ایرنامحسن مشایخی روز چهارشنبه در آیین افتتاح ۴۸ واحد مسکونی مهر مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) آغاجاری بیان کرد: با وجود اینکه ۱۰ سال از شهرستان شدن آغاجاری می‌گذرد اما این منطقه بسیار محروم است و بیشتر مردم از این شهرستان مهاجرت کرده‌اند.

وی گفت: جمعیت این شهرستان به دلیل مهاجرت مردم، از ۶۵ هزار نفر به ۲۰ هزار نفر کاهش یافته است.

مشایخی ادامه داد:تا چند ماه پیش کسی فکر نمی‌کرد پروژه‌های ساخت و تکمیل مسکن مهر انجام شود اما با کار جهادی مدیران مربوطه تمام زیر ساخت‌ها تامین شد. 

فرماندار آغاجاری افزود: با این‌حجم زیاد مددجو و بافت فرسوده خانه‌های مددجویان، باید فکر اساسی برای تامین‌مسکن آنها بشود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان نیز گفت: امید است همه بتوانیم در جهت رونق شهرستان آغاجاری که از نعمت های خدادادی زیادی نیز برخوردار است قدم برداریم.

آقا رضا فتوحی با اشاره به اینکه همه دستگاه‌های اجرایی آغاجاری، باید با وحدت رویه برای توسعه این شهرستان قدم بردارند افزود: مشارکت مردم باید به گونه‌ای باشد تا مشکلات این شهرستان برطرف شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان نیز با بیان اینکه گرانترین خدمت مسکن است گفت: یکی از اولویت های این‌نهاد حمایتی تامین مسکن برای مددجویان است.

جمال شیبه بیان کرد: یکی از برنامه‌های این نهاد تکمیل پروژه‌های مسکن مهر و تحویل آنها به مددجویان است، که در خوزستان چهار پروژه مسکن‌ مددجویی اجرا شده است. 

وی افزود: سه ماه پیش ۱۶۶ واحد مسکن مهر در بندر امام (ره) پس از ۱۰ سال تحویل داده شد، و هم اکنون ۵۳ واحد در هندیجان و ۱۸۲ واحد در منطقه سپیدار اهواز برای مددجویان این کمیته در دست ساخت است که در سال آینده تحویل آنها می‌شود.

با حضور قایم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور، ۴۸ واحد مسکن مهر مددجویان آغاجاری، به مددجویان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان تحویل داده شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha