۲۶ اسفند ۱۴۰۰، ۱۷:۳۰
کد خبرنگار: 3107
کد خبر: 84688979
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

حمله ۲ قلاده پلنگ به گوسفندان و چند خبر کوتاه از خراسان شمالی

بجنورد- ایرنا- حمله ۲ قلاده پلنگ‌ گرسنه به گله گوسفندان، دستگیری ۳۵ نفر معتاد متجاهر، واژگونی اتوبوس مسافربری در بجنورد یک نفر مجروح و کشف پرونده ۵۰ میلیارد ریالی از جمله اخبار مربوط به حوزه انتظامی خراسان شمالی در ۲۴ ساعت گذشته استان است.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، فرمانده انتظامی بجنورد  سرهنگ مسعود وحیدی گفت: ۲ قلاده پلنگ گرسنه به گله گوسفندان در حوالی روستای باغچق حمله کردند که در همین رابطه چهار راس بز تلف شدند.

دستگیری ۳۵ نفر معتاد متجاهر

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی گفت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی باهدف برخورد با معتادان متجاهر ۳۵ نفر معتاد متجاهر دستگیر شدند.

 سرهنگ محمد قدرتی افزود: از این تعداد افراد ۲۵ نفر به کمپ‌های ترک اعتیاد سطح شهر بجنورد انتقال و مابقی نیز با دستور مرجع قضایی آزاد شدند.

واژگونی اتوبوس مسافربری در محور بجنورد- شیروان

رییس پلیس‌راه خراسان شمالی گفت: یک دستگاه اتوبوس مسافربری در محور بجنورد- شیروان واژگون شد.

 سرهنگ رحمان اسپیدکار با اشاره به اینکه در این حادثه یک نفر از سرنشینان اتوبوس از ناحیه سر دچار مصدومیت شد و به مراکز درمانی منتقل شد، افزود: علت این حادثه توسط کارشناسان پلیس‌راه در حال بررسی است.

کشف پرونده ۵۰ میلیارد ریالی اخلال در نظام تولید و صادرات در بجنورد

فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت:در پی اعلام خبری مبنی بر وقوع یک مورد اخلال در نظام صادرات با تغییر عنوان محصولات و درج تاریخ جدید، بلافاصله مراتب در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.
 سردار سعید مطهری زاده با اشاره به اینکه مأموران پس از اطمینان از موضوع خبر با هماهنگی مرجع قضایی به همراه کارشناسان صمت و اداره بهداشت به محل اعلام‌شده اعزام شدند، افزود: با هماهنگی انجام‌شده در بازرسی از این مکان تعداد قابل‌توجهی انواع محصولات غذایی فاقد تاریخ تولید و قیمت مصرف‌کننده، تعداد زیادی لیبل تحت عنوان صادرات محصولات غذایی و همچنین ابزارآلات پاک کردن تاریخ تولید و انقضاء کشف و ضبط شد.
وی بابیان اینکه در روند رسیدگی به این پرونده یک نفر متهم نیز دستگیر که بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد، تصریح کرد: در تحقیقات انجام‌شده مشخص شد که متهم با تغییر تاریخ تولید و چسباندن لیبل با تاریخ میلادی مجدد اقدام به صادرات محصولات غذایی می‌کرد.
سردار مطهری زاده افزود: ارزش ریالی این پرونده و سودی که برای متهم به دنبال داشت ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha