۲۶ اسفند ۱۴۰۰، ۲۰:۳۰
کد خبرنگار: 2506
کد خبر: 84689205
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مربی استقلال: حقمان بُرد بود؛ باید نیمه اول کار پرسپولیس را تمام می‌کردیم

تهران- ایرنا- مربی تیم فوتبال استقلال گفت: حقمان در شهرآورد بُرد بود و باید در همان نیمه نخست از فرصت‌ها استفاده و کار حریف را تمام می‌کردیم.

به گزارش ایرنا، «صالح مصطفوی» پنجشنبه شب پس از تساوی شهرآورد ۹۸ پایتخت اظهار داشت: تیم ما از لحاظ تاکتیکی بسیار خوب بازی کرد و نیمه اول فرصت‌های خوبی داشتیم که متاسفانه از دست رفت.

وی افزود: روی ضربه ایستگاهی غافلگیر شدیم و هرچه از بازی گذشت تیم را تهاجمی‌تر کردیم تا به گل تساوی رسیدیم. مطمئن بودم که توان جبران را داریم.

مصطفوی در خصوص عملکرد داور این دیدار اظهار داشت: یک مرتبه در خصوص داور صحبت کردم که محروم شدم و جریمه نقدی دادم. دیگر در این مورد صحبت نخواهیم کرد.

مربی استقلال تصریح کرد: در دقایق ابتدایی نیمه نخست فوق‌العاده بودیم. باید در همان نیمه نخست کار را تمام می‌کردیم.

وی در مورد اعتراض یحیی گل‌محمدی نیز گفت: در خصوص سرمربی تیم حریف صحبت نمی‌کنم و خودش باید نظر بدهد.

مصطفوی ادامه داد: هنوز هفت دیدار باقی‌مانده و ما بازی به بازی پیش‌ می‌رویم. امیدوارم در ادامه لیگ نیز همین روند مناسب را ادامه بدهیم.

نود و هشتمین دربی پایتخت بین تیم‌های پرسپولیس و استقلال عصر پنجشنبه برگزار شد و در نهایت هر دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

استقلال که هنوز در فصل جاری شکست نخورده است با این تساوی به امتیاز ۵۵ رسید تا مسیرش برای قهرمانی هموار شود و پرسپولیس هم به امتیاز ۴۹ رسید تا کار سختی برای تکرار قهرمانی‌هایش داشته باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha