۲۷ اسفند ۱۴۰۰، ۱۰:۰۱
کد خبرنگار: 936
کد خبر: 84689370
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

احیای تعاونی های اصفهان برای ساماندهی بازار ضروری است

اصفهان- ایرنا- نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: ساماندهی بازار و حذف واسطه ها و سوداگران در بسیاری از چرخه های خرید و فروش از طریق احیای تعاونی ها ضروری است.

به گزارش ایرنا، پروین صالحی مبارکه شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران، افزود: اهمیت دادن به تعاونی ها امروز بطور مجدد در دستور کار دولت و مجلس قرار گرفته و دولت باید در توزیع اقلام و کالاهای مورد نیاز مردم نقش بیشتری داشته باشد.

وی با بیان‌اینکه رفع مشکلات اصناف نیازمند برنامه ریزی است، افزود: دولت، مجلس و قوه قضاییه تلاش می کنند کنترل بازار به زودی شکل منطقی تر و به سود مردم به خود بگیرد.

صالحی افزود:  مردم باید در مراجعه به اداره های مختلف، پاسخ مناسب و منطقی از کارکنان دریافت کنند و  بر اساس ارزیابی ها، مردم از زمان تغییر دولت به وضوح به دنبال تحول بودند.

صالحی با اشاره به اینکه با بررسی مطالبات و نقدهای مردمی می توان دریافت که آنها از دولت جدید چه انتظاراتی دارند، اضافه کرد: مبارزه با تبعیض و کاهش فاصله طبقاتی، بعنوان یکی از مطالبات مردم رسالت مهم بر عهده همه مسوولان است.

وی با بیان اینکه مردم با تغییر دولت انتظار اقدام جهادی و تغییر و تحول برای رفع مسائل فرهنگی، اقتصادی و امنیتی را دارند، افزود: مدیران و فرماندارانی که می خواهند با این دولت همراهی کنند باید از روحیه جهادی برخوردار باشند تا بتوانند همگام با دولت سیزدهم برای خدمت به مردم و تحقق مطالبات آنها اقدام کنند.

صالحی با بیان اینکه در زمان حاضر از مجموع ۲۵ شهرستان در استان، فرمانداران ۲۰ شهرستان تغییر کردند، افزود: هر کسی که به عنوان فرماندار تعیین می شود باید تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم به کار گیرد.

صالحی در ادامه گفت: سیمان سپاهان مبارکه به عنوان بزرگترین کارخانه سیمان در هلدینگ غدیر بیشترین حقوق و مزایای کارگری را نسبت به سایر شرکت های سیمان در کشور پرداخت می کند.

نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:  اکنون طرح طبقه بندی مشاغل این‌کارخانه و انعقاد قرارداد کارگران با پیگیری های مستمر آغاز شده است.

وی با بیان اینکه افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی حقوق یکی از مهمترین مطالبات کارگران این شرکت بود، افزود:  شورای عالی کار افزایش میزان ۵۷ درصد را تعیین کرد که از درخواست کارگران قابل توجه تر بود و از سال آینده پرداخت خواهد شد.

صالحی افزود: مطالبات ومسائل کارگری باید در روند قانونی پیگیری شود و همه ما وظیفه داریم که حمایت و پیگیری کنیم.

شهرستان مبارکه با ۱۵۳ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha