کسب جایگاه نهم برای رکاب زن امید ایران

تهران- ایرنا- ملی پوشان دوچرخه سواری ایران که در رقابت های تک مرحله ای ترکیه به میدان رفته اند با کسب جایگاه نهم آیدین علیاری در رده سنی امید به کار خود پایان دادند.

به گزارش ایرنا، تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان که خود را برای حضور در رقابت های جاده قهرمانی آسیا آماده می کند پس از برگزاری اردوهای داخلی و به جهت آمادگی بیشتر راهی ترکیه شد تا در دو رقابت تک مرحله ای نیز در این کشور به میدان برود. 

ملی پوشان ایران در این مسابقات تحت عنوان دانشگاه آزاد راهی ترکیه شدند که در نخستین رقابت خود و در مسافتی به طول ۱۴۹/۲ کیلومتر آیدین علیاری در رده سنی امید موفق به کسب عنوان نهمی شد.

همچنین محمداسماعیل چایچی با ثبت زمان ۳ ساعت و ۱۳ دقیقه و ۴۲ ثانیه در رده سی‌ودوم، محمد گنج‌خانلو با ثبت زمان ۳ ساعت و ۱۳ دقیقه و ۴۲ ثانیه در رده سی‌وسوم و آیدین علیاری با ثبت زمان ۳ ساعت و ۱۷ دقیقه و ۳۰ ثانیه در رده سی‌وهشتم قرار گرفتند. 

گفتنی است رکابزنان دانشگاه آزاد تبریز امروز در یک مسیر کوهستانی، رکاب می‌زنند تا خود را آماده حضور در مسابقات جاده قهرمانی آسیا کنند. این مسابقات به میزبانی دوشنبه تاجیکستان و از ۵ تا ۹ فروردین ماه برگزار خواهد شد. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha