۲۹ اسفند ۱۴۰۰، ۱۷:۲۱
کد خبرنگار: 1434
کد خبر: 84691502
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 معاون وزیر راه و شهرسازی: عقب افتادگی های بنادر استان بوشهر جبران می شود

بوشهر - ایرنا - معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: عقب افتادگی ها یی در بنادر شمال و جنوب استان بوشهر وجود دارد که در سال ۱۴۰۱ برای جبران آنها برنامه داریم.

به گزارش ایرنا، علی اکبر صفایی روز یکشنبه در بازدید از زیرساخت های بندری دیر در جنوب استان بوشهر افزود: تصمیم داریم برای خیلی از این بنادر اقداماتی انجام دهیم که در زمان اجرا تمام جزییات را توضیح خواهیم داد.

وی با بیان ایکنه باید قول عملی به مردم بدهیم یادآورشد : بندر دیر در زمینه شناورهای لندی گراف و سالن متمرکز مشکلاتی دارد که برای رفع همه آن ها برنامه ریزی داریم .

 مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی  در ارتباط با موضوع لزوم ایکس ری در بندر دیر گفت: بخش کمبود این دستگاه برطرف می شود  و برای محوطه سازی و ایجاد رمپ های اسکله از سرمایه گذار حمایت خواهیم کرد و در مرکز در ردیف بودجه سال آینده قرار خواهیم داد.

وی گفت: ساختمان پیش ساخته به مساحت ۳۰۰ مترمربع برای  اسکله تجاری این بندر در دستور کار قراردارد.

مدیر بنادر و دریانوردی بندر دیر گفت: پنج اسکله رمپی برای بندر دیر مصوب و سال ۱۴۰۱ اجرایی خواهد شد.

فرهاد کاظمی افزود: در سال جاری ۳۶۰ هزارتن کالا در قالب ۲۰ هزار کانتینر تی ای یو در این بندر تخلیه و بارگیری شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۷ درصد رشد داشته است.

 وی گفت: انواع مبلمان، تره بار، سنگ های ساختمانی،کابینت، لوازم حفاری،صنایع دستی و فرش از جمله اقلام صادراتی بوده است.

وی افزود: بندر دیر با وجود داشتن شرایط منحصر به فرد و مسافت کم با کشور قطر به عنوان بندر ترانزیتی حمل و نقل و صادرات کالا دارای اهمیت ویژه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha