۴۷ برنامه تفریحی ورزشی طی نوروز ۱۴۰۱ در کیش برگزار می شود

کیش - ایرنا - رییس مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش گفت: در ایام نوروز ۱۴۰۱  با همکاری هیات های ورزشی ۴۷ برنامه تفریحی ورزشی ویژه گردشگران در این جزیره برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، عزیز الله فرضی پور روز یکشنبه با اعلام اعلام خبر به رسانه ها اظهار داشت: این برنامه ها با توجه به فرا رسیدن ایام تعطیلات نوروزی و میزبانی کیش از میهمانان و گردشگران اقصی نقاط در راستای غنی کردن اوقات فراغت و ایجاد شور و نشاط در بین گردشگران و کیشوندان برگزار می شود.
وی اضافه کرد: این برنامه ها شامل ٢٩ رویداد ورزش همگانی، رویداد انجمن های ورزشی و ١٣ برنامه ورزش بومی محلی است که همه روزه در ایام تعطیلات نوروز برگزار می شود.
فرصی پور یادآور شد: این برنامه ها با همکاری هیات های ورزشی همگانی، بومی و محلی و انجمن های ورزشی در طول تعطیلات نوروزی در محل های ضلع شرقی و غربی اسکله بزرگ تفریحی می شود.
کیش ۴۳۹ هزار متر مربع فضای ورزشی دارد که سرانه ورزشی آن ۱۱ متر برای هر نفر بوده که ۱۱ برابر کل کشور و ۴ برابر میزان جهانی است‌.
هم اکنون ۴۰ هیات ورزشی در جزیره کیش فعال بوده که مرکز ورزش و تفریحات سالم این جزیره امسال برنامه‌های آموزشی، ارتقاء، اعزام، اردو و مسابقه مختلف را تدارک دیده است؛ در جزیره کیش حدود هفت هزار ورزشکار سازمان یافته و بیمه شده و ۶۷ مربی فعالیت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha