۲۹ اسفند ۱۴۰۰، ۱۸:۴۶
کد خبر: 84691685
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ملت ایران آغاز قرن جدید را با افتخار جشن می گیرد

۲۹ اسفند ۱۴۰۰، ۱۸:۴۶
کد خبر: 84691685
ملت ایران آغاز  قرن جدید را با افتخار جشن می گیرد

مشهد- ایرنا- استاد حوزه و دانشگاه گفت: ملت ایران مسیر تاریخ جهان را طی حدود نیم قرن تغییر داد و اکنون با افتخار آغاز قرن جدید را جشن می گیرد.

حجت الاسلام علیرضا پناهیان عصر یکشنبه در ویژه برنامه حرم مطهر رضوی در سال تحویل ۱۴۰۱ افزود: پنجاه سال پیش هیچ کس نمی توانست پیش‌بینی کنند که ایران یک روزی حرف اول را در معادلات بین‌المللی بزند و در این دنیای سرگردان و بهم‌ریخته و پر از ظلم و جور بتواند نقش ایفا کند.

وی ادامه داد: هیچکس پیش‌بینی نمی‌کرد که ما به چنین اق قدرتی برسیم که بتوانیم پایگاه‌های آمریکایی را در تاریخ جهان مورد حمله به‌حق موشکی خودمان قرار بدهیم و گران‌ترین پهپاد این کشور را هدف بگیریم، بطوریکه  آمریکای جنایتکار ذره‌ای نتواند عکس‌العمل نشان بدهد.

عضو هیات امنای بنیاد هدایت گفت: حضرت امام خمینی (ره) در اوج دفاع مقدس که همه دنیا ما را محاصره کرده بودند در سخنرانی شان فرمودند، بعد از دفاع مقدس ملت ایران و عراق حول عتبات و حرم‌های اهل‌بیت با هم متحد خواهند شد و قدرتی ایجاد خواهند کرد که هیچ کشوری از پس آن بر نمی آید.

حجت الاسلام پناهیان تصریح کرد: اکنون شاهد هستیم که این فرمایش امام راحل چقدر زیبا و در اوج محقق شده‌ است و حتی ملت‌های دیگر هم به این امر پیوسته‌اند.

وی ادامه داد: من از شما ملت ایران و زائران عزیز تمنا دارم خودتان را برای صحنه‌های بسیار شوق‌آفرین و بسیار فرح‌بخش آماده کنید خودتان را برای افتخارهای بسیار بیشتر از این‌ آماده کنید و به زمزمه‌های ابلیس گوش ندهید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha