صنعت برق خود را مهیای کارستان ۱۴۰۱ می‌کند

تهران - ایرنا - مدیر عامل شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) گفت:صنعت برق خود را برای تولید برق پایدار برای مردم ایران در سال ۱۴۰۱ آماده می کند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از پایگاه خبری شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران ( توانیر) آرش کردی  در پیام نوروزی خود  آورده است: 
فرارسیدن سال نو فصل رویش طبیعت را به همه سخت کوشان صنعت پرافتخار برق کشور تبریک عرض می نمایم.
در سالی که گذشت صنعت برق با فراز و نشیب های قابل توجهی مواجه بود. از طرفی با تداوم همه گیری بیماری کرونا و رشد چشمگیر تقاضای مصرف برق ، فاصله قابل توجهی بین نیاز مصرف و ظرفیت تولید برق ایجاد گردید و از طرفی دیگر با کاهش حجم تولید نیروگاه های برق آبی و گرمای کم سابقه در کشور ،شرایط ناترازی در تأمین برق در دوران اوج مصرف اتفاق ا فتاد. اما در پرتو همدلی ، تعهد و مسئولیت پذیری هراه با تلاش مضاعف و قابل تقدیر تمامی همکاران صنعت برق ، با وجود محدودیت ایجاد شده، از شرایط سخت تابستان عبور کردیم.
اما در ادامه به لطف خداوند متعال  و با بهره مندی از تجارب گذشته ، با برنامه ریزی اصولی و تلاش و همت مدیران و متخصصان وکوشش پیوسته و ارزنده تمامی کارکنان خدوم صنعت برق به عنوان زیربنای توسعه و سازندگی در پیکره نظام مقدس جمهوری اسلامی، تهدیدها به واقعیت های روشن بدل شد و با عبور از زمستان سرد ۱۴۰۰ بدون خاموشی ، برگ زرین دیگری به دیباچه پر افتخار این صنعت افزوده شد.
اکنون که خود را مهیای کارستان ۱۴۰۱ می نماییم نیازمند اوج همراهی و همدلی در همه عرصه های صنعت برق هستیم تا بتوانیم کشور را از پیچ و تاب کمبودها و محدودیت ها عبور دهیم و با اجرای برنامه های دقیق مدیریت بار و آمادگی کامل در تأمین برق حرکتی پویا و رو به جلو برای حفظ پایداری شبکه و بهبود، شرایط بهبود کیفیت تأمین برق را برای مردم شریف ایران اسلامی مهیا کنیم .
اینجانب اطمینان دارم با روحیه جهادی و خودباوری و بهره مندی از سرمایه های انسانی کارآمد و متعهد این صنعت با همراهی مردم  و اجرای دقیق برنامه های راهبردی ، به افق های مطلوب و در خشان در عرصه خدمت رسانی دست یابیم و شاهد بالندگی و موفقیت روز افزون کشورمان و صنعت برق باشیم.
اینجانب ضمن عرض تبریک این روزهای فرخنده، سالی پر از برکت، تندرستی و بهروزی را برای شما همکاران و خانواده های محترمتان آرزومندم و امید دارم در سال جدید و آغاز قرن جدید شاهد سلامتی، شادکامی و امیدآفرینی در بین جامعه ایران سربلند باشیم .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha