۲۰ میلیارد ریالی بدهی دانشگاه های پیام نور کردستان به شهرداری ها تهاتر شد

سنندج- ایرنا- رییس دانشگاه پیام نور کردستان گفت: بدهی مراکز دانشگاه پیام نور سقز و مریوان به شهرداری های این شهرستان ها به صورت تهاتر پرداخت شد.

یعقوب احمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۱۲ میلیارد ریال از بدهی مرکز پیام نور سقز و ۸ میلیارد ریال از بدهی مرکز پیام نور مریوان در قالب تهاتر تسویه شد. 
وی از نمایندگان مردم شهرستان های سقز و بانه و همچنین مریوان در مجلس شورای اسلامی، علیزاده معاون اداری مالی دانشگاه پیام نور و جمعی از کارکنان اداره کل دارایی استان برای انجام این تهاتر قدردانی کرد و افزود: بی شک پرداخت مطالبات به شهرداری ها می تواند با مدیریت صحیح باعث ارائه خدمات شهری بهتر و بیشتر به شهروندان شود. 

رییس دانشگاه پیام نور کردستان اضافه کرد: قانون امکان پرداخت بدهی به شهرداری ها را با تهاتر فراهم ساخته و امید می رود در دیگر مراکز هم این شیوه الگو شده و انجام گیرد.

احمدی در بخش دیگری از سخنانش به ثبت نام در دوره فراگیر مقطع کارشناسی ارشد اشاره کرد و گفت: با توجه به درخواست تعداد زیادی از داوطلبان محترم تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور  مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور از ۱۴ تا ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ تمدید شد.

وی با بیان اینکه چهار مرکز پیام نور کردستان در شهرستان‌های سنندج، سقز، مریوان و بیجار در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کنند، اضافه کرد: ظرفیت پذیرش دانشجو دوره فراگیر کارشناسی ارشد در این مراکز ۵۰۰ نفر در ۲۵ رشته محل است.

رییس دانشگاه پیام نور کردستان  ادامه داد: از تعداد مذکور ۹ رشته مربوط به دانشگاه پیام نور مرکز سنندج با ظرفیت پذیرش ۲۰۰ نفر است.

احمدی افزود: ۹ رشته دانشگاه پیام نور مرکز سنندج شامل ادبیات عرب، جامعه شناسی، جغرافیای سیاسی گرایش ژئوپلیتیک، جغرافیای سیاسی گرایش مطالعات ایران، روانشناسی تربیتی، روانشناسی عمومی، زبان و ادبیات فارسی، زبان و ادبیات فارسی گرایش ویرایش و نگارش و ژئوموفولوژی است.

دانشگاه پیام نور کردستان دارای ۹ مرکز است و حال حاضر ۱۱ هزار دانشجو در ۷۴ رشته کارشناسی و کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور استان مشغول به تحصیل هستند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha