سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۲ مصدوم بر جای گذاشت

مشهد- ایرنا- ۲ سانحه رانندگی جداگانه در خراسان رضوی منجر به مصدومیت ۱۲ نفر شد.

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ایرنا به نقل از مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد در نخستین سانحه برخورد یک دستگاه خودروی پارس با گاردریل در اتوبان مُلک آباد به سمت مشهد  و در ۱۰ کیلومتری این شهر در ساعت ۶:۴۵ صبح روز دوم فروردین ماه هفت مصدوم بر جای گذاشت.

محمد علیشاهی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:پس از وقوع حادثه یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل اعزام شدند و این حادثه فوتی نداشت و  مصدومان آن به بیمارستان امدادی شهید کامیاب مشهد منتقل شدند.

در سانحه دوم اما واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در جاده نیشابور و قبل از بینالود در ساعت ۱۰:۳۰ روز دوم فروردین ماه پنج مصدوم برجای گذاشت.

مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان این مطلب گفت: پس از وقوع حادثه یک فروند بالگرد اورژانس هوایی به محل حادثه اعزام شد و ۲ مصدوم بدحال را به بیمارستان طالقانی مشهد منتقل کرد.

علیشاهی افزود:این حادثه نیز فوتی نداشت همچنین ۲ مصدوم با اورژانس ۱۱۵ و یک مصدوم با اورژانس هلال احمر به بیمارستان امدادی شهید کامیاب در مشهد منتقل شدند.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در ۱۶ شهرستان خراسان رضوی ۸۰ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری این استان را زیر پوشش دارد و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جمعیت ۱۷ شهرستان دیگر این استان بر عهده دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه و دانشکده‌های پزشکی نیشابور و تربت‌جام است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha