شمار بستری‌شدگان تصادفات نوروزی در مشهد ۲۵ درصد افزایش یافت

مشهد- ایرنا- مدیر بیمارستان شهید کامیاب گفت: شمار مصدومان بستری ناشی از تصادفات در این بیمارستان که مجروحان سوانح و حوادث را پوشش می‌دهد، در دور نخست سفرهای نوروزی امسال ۲۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال ۹۸ و قبل از شیوع کرونا افزایش یافته است.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد روز دوشنبه به نقل از دکتر مسعود خانی گزارش داد: مصدومان تصادفات جاده‌ای دچار ضربه‌های سر، دست، پا و ستون فقرات و دیگر اعضای بدن شده بودند که در این مدت به‌ طور متوسط در هر روز ۳۰ عمل جراحی در بیمارستان شهید کامیاب مشهد انجام شده است.

وی ادامه داد: با کمال تاسف بخش عمده‌ای از این حوادث به دلیل خواب‌آلودگی و اغلب در ۳۰ کیلومتری مشهد به‌ وقوع پیوسته است که از مردم می‌خواهیم پس از هر ۲ ساعت رانندگی ۱۵ دقیقه استراحت کنند تا شادی سفر به تلخ کامی تبدیل نشود.

بیمارستان شهید کامیاب مشهد معروف به بیمارستان امدادی با ۳۰۰ تخت بستری و قدمت ۷۰ ساله در خیابان فدائیان اسلام این شهر و نزدیک حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) است.
این بیمارستان از مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد است که در فضایی به مساحت ۲۱ هزار متر مربع و زیر بنای ۱۰ هزار مربع در سه طبقه واقع شده است.

نوروز امسال به طور میانگین روزانه حدود ۲۰ تصادف فوتی، جرحی و خسارتی در جاده‌های خراسان رضوی رخ داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha