۲ فروردین ۱۴۰۱، ۱۴:۱۷
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 84693037
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هواشناسی از بارش‌ پراکنده باران همراه با وزش باد  در استان همدان خبر داد

همدان- ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: بارش‌های پراکنده همراه با وزش باد شدید و غبارآلودگی هوا تا پایان هفته جاری در این استان ادامه دارد.

روح الله زاهدی روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی ماهواره‌ای، آسمان بیشتر نقاط استان در ۴۸ ساعت آینده نیمه ابری تا تمام ابری همراه با افزایش ابر، بارش پراکنده باران، وزش شدید باد و غبار رقیق پیش‌بینی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: وزش باد شدید و غبار آلودگی هوا، پدیده‌ غالب جوی استان همدان است که انتظار داریم کماکان در بعضی ساعات این شرایط تا پایان هفته در استان استمرار داشته باشد.

به گفته وی، برای روزهای آخر هفته نیز علاوه بر وزش باد شدید احتمال بارش‌های پراکنده و خفیف باران در برخی از نقاط استان همدان دور از انتظار نیست.

زاهدی گفت: نهاوند با ۱۷ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و قهاوند با یک درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط استان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

وی اظهار داشت: کمینه دمای هوای شهر همدان در این مدت سه درجه سانتی‌گراد و بیشینه دمای هوای این شهر نیز ۱۷ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha