آیت الله ری شهری خدمات ارزشمندی به اسلام نمود

قم - ایرنا - تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) در پیامی ارتحال آیت الله محمدی ری‌شهری، تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی را تسلیت گفت و تاکید کرد: این عالم فرزانه، عمر پر برکت خویش را مجدانه صرف ارایه خدمات ارزشمند و کم‌نظیر به اسلام نمود.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از پایگاه آستان حضرت معصومه(س)‌ در پیام آیت الله سید محمد سعیدی آمده‌است: ارتحال عالم جلیل القدر و مجاهد، آیت‌الله محمدی ری‌شهری که عمر پر برکت خویش را مجدانه صرف ارایه خدمات ارزشمند و کم‌نظیر به اسلام نمود، ضایعه ای غم‌بار است و موجب تألم فراوان گردید.

پیام حاکیست: آن مرد انقلابی و وارسته که در عرصه های گوناگون علمی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و غیره پرکار و به روز عمل می‌نمود علاوه بر خدمت در مناصب مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی، همواره در مسیر نشر احادیث و معارف اهلبیت علیهم‌السلام گام برداشت و به خصوص در مقام تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام اثرات ماندگاری به یادگار گذاشت.

پیام ادامه یافته‌است: این جانب ضمن عرض تسلیت به پیشگاه حضرت ولیعصر(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، حوزه‌های علمیه، شاگردان ایشان و مردم شریف استان تهران و خاندان مکرمشان از درگاه خداوند متعال علو درجات و همنشینی با حضرات معصومین علیهم صلوات الله را برای آن‌ عالم مجاهد و وارسته مسالت دارم.

آیت‌الله محمد محمدی ری شهری نماینده تهران در دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری و تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در آخرین لحظات دوشنبه شب یکم فروردین ماه ۱۴۰۱ در بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) تهران به لقاء الله پیوست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha