۲ فروردین ۱۴۰۱، ۲۳:۰۴
کد خبر: 84693428
T T
۱ نفر
منبع: کانون مدیریت فرایند ایران | ایرنا مسئولیتی در خصوص محتوای این خبر یا آگهی تبلیغاتی ندارد source

برچسب‌ها

۴۲ هزار مسافر نوروزی در قم اسکان یافتند

۲ فروردین ۱۴۰۱، ۲۳:۰۴
کد خبر: 84693428
۴۲ هزار مسافر نوروزی در قم اسکان یافتند

قم- ایرنا - مدیرکل امور رفاهی زائران و رییس کمیته نظارت، ارزیابی و آمار ستاد تسهیلات زائرین قم با اشاره به ورود ۶۸۴ هزار مسافر نوروزی به این استان تا اول فروردین ماه جاری گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی ۴۲ هزار و ۱۲۳ تَن در مراکز رسمی اقامتی استان اسکان پیدا کرده‌اند.

به گزارش سه‌شنبه شب ایرنا از کمیته اطلاع رسانی ستاد تسهیلات زائرین قم، حمیدرضا جعفری در گفت‌وگویی، با اشاره به آمار ورودی مسافران به استان قم تا روز اول فروردین ماه سال‌جاری تصریح کرد: در این مدت ۶۸۴ هزار و ۱۷۴ تَن وارد استان قم شدند که بیش از ۹۰ درصد از این آمار اختصاص به مسافران ورودی به شهر قم است.

جعفری با بیان اینکه در این مدت همچنین ۱۱۲ هزار ۴۳۲ نفر وارد مسجد مقدس جمکران شدند، گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی ۴۲ هزار و ۱۲۳ نفر در مراکز رسمی اقامتی استان اسکان پیدا کرده اند.

مدیرکل امور رفاهی زائران قم بیان داشت: مصوبه‌ها، شرح وظایف و عملکرد دستگاه‌های مختلف استانی در خصوص استقبال و خدمات رسانی برای مسافران نوروزی توسط این کمیته رصد و پایش می‌شود.

جعفری با اشاره به آغاز گشت‌های مشترک از ۲۵ اسفندماه سال گذشته توسط ستاد تسهیلات زائرین استان، ادامه داد: این گشت ها تا پایان تعطیلات نوروزی با هدف ارائه خدمات مطلوب تر به مسافران و زائران ادامه خواهد یافت.

وی اظهار داشت: در رابطه با نحوه فعالیت مجتمع های بین راهی و نحوه قیمت گذاری و عرضه محصولات و خدمات نظارت های مستمری از ابتدای تعطیلات توسط این کمیته انجام گرفته است.

مدیرکل امور رفاهی زائران قم افزود: در موضوع نظارت بر ارزاق عمومی و عرضه میوه نیز گشت های مشترکی با سازمان جهاد کشاورزی در حال انجام است و در صورت هرگونه گزارشی از تخلف، بازرسان در اسرع وقت اقدام و با متخلفان برخورد خواهد شد.

۳۹ هتل، ۲۴ هتل آپارتمان، ۷۴ مهمان‌پذیر و ۱۴۰ خانه مسافر و در مجموع ۲۴۴ واحد اقامتی تحت نظارت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان در نوروز آماده خدمت‌رسانی هستند، آموزش و پرورش نیز با سه هزار کلاس و ۱۴ هزار ظرفیت اسکان، پذیرای زائران و مسافران است.

منبع: کانون مدیریت فرایند ایران | ایرنا مسئولیتی در خصوص محتوای این خبر یا آگهی تبلیغاتی ندارد source

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha